Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Hingega bränd. Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brändeAutor(id): Hamish Pringle, Marjorie Thompson
Kujundaja: Marje Berlokko
Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Katrin Hallik, Pia Kurro
ISBN: 9985944593
Lehekülgi: 314
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 157 × 235 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 077
Käesolev raamat selgitab sotsiaalseosega turunduse kontseptsiooni ja selle kohta praeguse brändifilosoofia kontekstis. Toetudes autorite pikaajalistele kogemustele heategevuses ja reklaamitööstuses ning illustreerituna asjakohaste juhtumikirjeldustega, näitab "Hingega bränd" võimalust, kuidas turundajad saavad rakendada sotsiaalseosega turunduse jõudu toote, teenuse või korporatiivse brändi edendamisel.
Originaali pealkiri: Brand spirit. How cause related marketing builds brands
Märksõnad:
brändid
kliendilojaalsus
turundusstrateegiad
ettevõttestrateegia
konkurentsivõime
mainekujundus
sotsiaalne turundus
positsioneerimine
müügitoetus
reklaam
sotsiaalsed normid
sotsiaalne vastutus
turundus
Hind:
20,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Robert Heller, Eduka müügi põhitõed,
Koolibri, 2001, hind: 4,50 eurot
Toimetaja: Raul Toomla, Ellen Müil, Maailmast 2018. Rahvusvaheliste Suhete Ringi artiklite kogumik. Pühendatud Eimar Rahumaa 70. sünnipäevaks,
Eesti Ülikoolide Kirjastus, 2018, hind: 5,00 eurot
Richard Nelson Bolles, Mis värvi on sinu langevari. Praktiline käsiraamat neile, kes töökohta otsivad või vahetada tahavad,
K-Kirjastus, 2000, hind: 18,00 eurot
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 12,00 eurot
Peeter Raudsepp ja Vambola Raudsepp, Lühiajaline finantskavandamine,
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Claes Britton, Rootsi ja rootslased,
Svenska institutet, 2001, hind: 6,00 eurot
Napoleon Hill, Mõtlemist muutes rikkaks. Rikastumise käsiraamat,
Ilo, 2009, hind: 15,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!,
Sinisukk, 2005, hind: 15,00 eurot
Jim Rohn, 7 kava rikkuse ja õnne saavutamiseks. Ameerika väljapaistva ärifilosoofi eduõpetused,
Nebadon, 2003, hind: 14,00 eurot
Brian Finch, Äriplaan,
TEA Kirjastus, 1999, hind: 5,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2392 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!