Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Hingega bränd. Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brändeAutor(id): Hamish Pringle, Marjorie Thompson
Kujundaja: Marje Berlokko
Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Katrin Hallik, Pia Kurro
ISBN: 9985944593
Lehekülgi: 314
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 157 × 235 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 077
Käesolev raamat selgitab sotsiaalseosega turunduse kontseptsiooni ja selle kohta praeguse brändifilosoofia kontekstis. Toetudes autorite pikaajalistele kogemustele heategevuses ja reklaamitööstuses ning illustreerituna asjakohaste juhtumikirjeldustega, näitab "Hingega bränd" võimalust, kuidas turundajad saavad rakendada sotsiaalseosega turunduse jõudu toote, teenuse või korporatiivse brändi edendamisel.
Originaali pealkiri: Brand spirit. How cause related marketing builds brands
Märksõnad:
brändid
kliendilojaalsus
turundusstrateegiad
ettevõttestrateegia
konkurentsivõime
mainekujundus
sotsiaalne turundus
positsioneerimine
müügitoetus
reklaam
sotsiaalsed normid
sotsiaalne vastutus
turundus
Hind:
20,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
E. A. Jameson, Miljonid eimillestki,
Kupar, 1991, hind: 6,00 eurot
James Watt, Äripunkarid õllemaailmas. BrewDogi ristiretk. Business for Punks: Break All the Rules – the BrewDog Way,
Varrak, 2016, hind: 12,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk,
Fontes, 1999, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav,
Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 6,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Kriitiline ahel. Romaan projektijuhtimisest ja haridusest,
Goldratt Baltic Network, 1999, hind: 14,00 eurot
Allan Dib, Üheleheküljeline turundusplaan. Kuidas kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista,
AS Äripäev, 2020, hind: 37,00 eurot
Aira Tammemäe, Inimtüüpide maagiline maailm,
Pilgrim, 2010, hind: 10,00 eurot
Kaarel Kilvits; Tallinna Tehnikaülikool, majandusteaduskond, avaliku sektori majanduse instituut, majanduspoliitika õppetool, Majanduspoliitika. Loengukonspekt,
Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus, 2004, hind: 16,00 eurot
Toimetanud Margus Müil, Eesti Päästeteenistus. Aastad 1990-2004,
Ajakirjade Kirjastus, 2004, hind: 14,00 eurot
Kaia Kask, Kinnisvara rahandus,
TÜ Kirjastus, 1997, hind: 5,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2422 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!