Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Keskastmejuht kahe tule vahel""Sotsialistlik Põllumajandus 1963/..""Eesti Teaduste Akadeemia Meeskoor ..""Piinlikud lood""Elevandi heitmine. Zen ja ülemuso..""Goya ehk tunnetuse salakaval tee""Lenduri naine""Käitumise kuldvara. Seltskonnas""Võru""Hea linn. Tallinna visioonikonvere..""Mitmekülgne konservatism. Konserv..""Lubatakse tööd teha""Ideoloogiline võitlus tänapäeva..""Tunne elust mõnu""Sotsialistlik Põllumajandus 1967/..""Maailm, Euroopa ja Eesti. Poliitil..""Vajutage oma elule võlupitser. Hi..""Julgus luua muutust. Naine, kui mi..""Sotsialistlik Põllumajandus 1967/..""Ruttu rahulikuks. Üle saja mõjus..""Elukutse ohver""Mida ma nüüd teen. Dr Fosteri 30..""Kui sõprus teeb haiget. Kuidas tu..""Akne sõnumid""Geopoliitika""Sõiduraamat""Kuidas 30 sekundiga mõjule pääs..""Võllanaljad""Jah või Ei. Teejuht paremate otsu..""Silmuskudumine""Edukad suhted. Konfliktide ennetam..""Tallinna kommunaalmajandus 1940-20..""Moskva Eesti Selts 1989-2000. Мо..""Organisatsioonikäitumine""Ooperifantoom (teatrikava)""Minu käsitööd 2009/01""Siluett 1974 Kevad""Ainult naistele. Mida sa peaksid t..""Kas kõik on juhus?""101 Eesti kuulsust""Vapper karupoeg Kaarel""7 sammu kestva õnneni. Õpetused ..""Minu käsitööd 2008/10""Kuidas saada õnnelikuks?""Meeleline seks""Jumalaga, majanduskriis""Lennujälg""Ärkamine. Seitse sammu eneseleidm..""Isetehtud kingitused""Aafrika viimne kuningas""Kunst olla hea""Tikitud soovid ja õpetussõnad""Isetehtud kingid. 70 kaunist kingi..""Põrgupass""Kuidas jagu saada depressioonist""Oska olla enda psühholoog""Leivanumber / Breadwinner""Mina, Katariina""Käsitööleht 1996/kevad""Nukuraamat. 20 nuku tegemise õpet..""Вязание. Албом мод..""Tilleprintsess""Kuidas näha enda tõelist olemust..""Võim: sünge hobi. Jumalaks maske..""Tõelise mehe põhioskused [käsir..""Mõtle targalt. Kolm peamist abiva..""Originaalsus""Tallinn""Kuld side""Toimetulek iseendaga. Kakskümmend..""Minimalism. Vähem on parem""Praktikaaruanne""Давайте работать! ..""Küünlameistri kaaslane""Põlva"
75 tk kogusumma: 727,40 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud