Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka, Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi, 1997 Aspectum Eesti

Raamat on mõeldud põhiliselt juhtidele, kelle ülesanneteks organisatsiooni tegevuse suunamine. Raamatu eesmärk on soov kujundada strateegilisest kliendisuhteturundusest praktiliselt toimiv töövahend. Sisu: Sissejuhatus Klientsuse reeglite järgi, mitte klientide meelevallas Klientsus eeldab tunnete, teadmiste ja tegude vahetust Klientsuse struktuuri arendamistöös vajatakse penikoormasaapaid ja varvaskingi Klientsuse etapid - tekkimine, vääristumine ja lõppemine Klientsusstrateegiatega konkurentsivõimet tõstma Klientsuse juhtimine nõuab uut organisatoorset mõtteviisi Toimistokone OY Märksõnad: kliendid klienditeenindus kliendisuhted turundusstrateegiad ärisuhtlus äritavad ettevõttestrateegia

Raamatu autoriks on Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka kasutatud raamatud pealkirjaga Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi on raamat kirjastuselt Aspectum Eesti aastast 1997

mille on kirjutanud Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka antud 1997 aasta raamat Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi on Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka, Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi vanaraamat.ee raamatupood Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka, Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi",
teema: Majandus, poliitika

Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi
Pealkiri: Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi
Autor(id): Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka

Kirjastus: Aspectum Eesti
Linn: Tallinn
Aasta: 1997
Originaalkeel: soome keel
Tõlkija: Helve Annus
ISBN:
Lehekülgi: 178


Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 175 × 250 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega


Sisu:
Raamat on mõeldud põhiliselt juhtidele, kelle ülesanneteks organisatsiooni tegevuse suunamine. Raamatu eesmärk on soov kujundada strateegilisest kliendisuhteturundusest praktiliselt toimiv töövahend.

Sisu:
Sissejuhatus
Klientsuse reeglite järgi, mitte klientide meelevallas
Klientsus eeldab tunnete, teadmiste ja tegude vahetust
Klientsuse struktuuri arendamistöös vajatakse penikoormasaapaid ja varvaskingi
Klientsuse etapid - tekkimine, vääristumine ja lõppemine
Klientsusstrateegiatega konkurentsivõimet tõstma
Klientsuse juhtimine nõuab uut organisatoorset mõtteviisi
Toimistokone OY

Märksõnad:
kliendid
klienditeenindus
kliendisuhted
turundusstrateegiad
ärisuhtlus
äritavad
ettevõttestrateegia

Hind: 10,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Hannes Kulbach, Margit Saar, Marje Einre, Kristin Kuusk, Klaire Kolmann, Bürooleksikon, Estada Kirjastus, 2003, hind: 37,00 eurot
Seth Godin, Lilla lehm, Väike Vanker, 2006, hind: 12,00 eurot
Maris Kask, Anna Markina, Sunniviisilise töö ja tööjõu ärakasutamise eesmärgil viljeletav inimkaubandus Eestis, Tartu Ülikooli Kirjastus, 211, hind: 9,00 eurot
Luuk van Middelaar; toimetaja Toomas Hiio, Teekond Euroopasse. Kuidas kontinendist sai liit, , hind: 15,00 eurot
Junior Achievement, Majandusõpik, 1993, hind: 14,00 eurot
eessõnad: Aavo Kokk, Indrek Neivelt, Uus majandus. Üliõpilastööde konkursi 2000 [10 paremat tööd], Hansapank, Pärnu Konverentsid, 2000, hind: 7,00 eurot
Ann Marie Sabath, Head äritavad, Ersen, 2005, hind: 10,00 eurot
Karl Homann ja Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse III. Metodoloogia, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2010, hind: 2,50 eurot
Shere Hite, Seks ja äri. Sex & business, Fontese Kirjastus, 2001, hind: 1,50 eurot
Rahamaailma vägevad I osa, Eesti Raamat, 1976, hind: 4,00 eurot
H. Johani (toimetaja), Raamatukoguhoidja käsiraamat, Eesti Riiklik Kirjastus, 1964, hind: 3,00 eurot
Robert G. Hagström, Warren Buffetti tee. Maailma Suurima Investori investeerimisstrateegiad, K-Kirjastus, 2000, hind: 17,00 eurot
Koostanud Jaak Kivimäe, Ettevõtja turva-ABC 2, Estada, 2000, hind: 7,00 eurot
koostanud Jaak Kivimäe, Ettevõtja turva-ABC 1, Estada, 2000, hind: 7,00 eurot
Ruth Alas, Personalijuhtimine. Käsiraamat, Külim, 2005, hind: 15,00 eurot
Alan Lakein, Kuidas võita aega ja saavutada kontroll oma elu üle, Fontes, 1999, hind: 8,00 eurot
Charles Handy, Tühi vihmamantel. Tuleviku paradoksid, Fontes PMP, 1996, hind: 15,00 eurot
Gareth Morgan, Organisatsiooni metafoorid, Eesti Päevaleht, Sage Publications, 2008, hind: 19,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,50 eurot
Manfred F. R. Kets de Vries, Liider sohval, Väike Vanker, 2006, hind: 12,50 eurot
James A. Belasco, Ralph C. Stayer, Piisoni lend, Goldratt Baltic Network, 2000, hind: 15,00 eurot
Hans G. Tonndorf, Kaubanduse ja tööstuse logistika. Kulude vähendamise ja parema teenindamise strateegiad, Külim, 1998, hind: 3,50 eurot
Malle Karjatse, Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile, Ilo, 1998, hind: 6,00 eurot
William S. Brown, Makroökonoomika baasteooria, Külim, 1997, hind: 13,00 eurot
K. Kerem, M. Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus. Teine täiendatud trükk koos harjutusülesannete koguga (õpik), Balti Majandusjuhtide Koolitusprogramm, 2000, hind: 8,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1465 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901