Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka, Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi, 1997 Aspectum Eesti

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL 130 Raamat on mõeldud põhiliselt juhtidele, kelle ülesanneteks organisatsiooni tegevuse suunamine. Raamatu eesmärk on soov kujundada strateegilisest kliendisuhteturundusest praktiliselt toimiv töövahend. Sisu: Sissejuhatus Klientsuse reeglite järgi, mitte klientide meelevallas Klientsus eeldab tunnete, teadmiste ja tegude vahetust Klientsuse struktuuri arendamistöös vajatakse penikoormasaapaid ja varvaskingi Klientsuse etapid - tekkimine, vääristumine ja lõppemine Klientsusstrateegiatega konkurentsivõimet tõstma Klientsuse juhtimine nõuab uut organisatoorset mõtteviisi Toimistokone OY Märksõnad: kliendid klienditeenindus kliendisuhted turundusstrateegiad ärisuhtlus äritavad ettevõttestrateegia

Raamatu autoriks on Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka kasutatud raamatud pealkirjaga Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi on raamat kirjastuselt Aspectum Eesti aastast 1997

mille on kirjutanud Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka antud 1997 aasta raamat Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi on Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka, Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi vanaraamat.ee raamatupood Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka, Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi",
teema: Majandus, poliitika

Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi
Pealkiri: Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi
Autor(id): Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka

Kirjastus: Aspectum Eesti
Linn: Tallinn
Aasta: 1997
Originaalkeel: soome keel
Tõlkija: Helve Annus
ISBN:
Lehekülgi: 178


Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 175 × 250 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL 130

Raamat on mõeldud põhiliselt juhtidele, kelle ülesanneteks organisatsiooni tegevuse suunamine. Raamatu eesmärk on soov kujundada strateegilisest kliendisuhteturundusest praktiliselt toimiv töövahend.

Sisu:
Sissejuhatus
Klientsuse reeglite järgi, mitte klientide meelevallas
Klientsus eeldab tunnete, teadmiste ja tegude vahetust
Klientsuse struktuuri arendamistöös vajatakse penikoormasaapaid ja varvaskingi
Klientsuse etapid - tekkimine, vääristumine ja lõppemine
Klientsusstrateegiatega konkurentsivõimet tõstma
Klientsuse juhtimine nõuab uut organisatoorset mõtteviisi
Toimistokone OY

Märksõnad:
kliendid
klienditeenindus
kliendisuhted
turundusstrateegiad
ärisuhtlus
äritavad
ettevõttestrateegia

Hind: 10,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Mao Tse-dung, Praktikast ja vastuoludest, Eesti Riiklik Kirjastus, 1958, hind: 5,00 eurot
Maire Otsus-Carpenter. Toimetanud: Mari-Epp Tirkkonen, Väikeettevõtte raamatupidamine, Äripäev, 2010, hind: 29,00 eurot
Sander Karu, Villu Zirnask, Eelarvestamine - üks strateegilise controllingu juurutamise eeldusi organisatsioonis, Rafiko, 2004, hind: 23,00 eurot
Juta Tikk, Finantsarvestus, Valgus, 2003, hind: 23,00 eurot
Jaan Alver, Lehte Alver, Lauri Reinberg, Finantsarvestus. Põhikursus, Deebet, 2004, hind: 30,00 eurot
Koostanud Anneli Liivamägi, Jaana Pedras, Riina Varts, PARE personalijuhtimise käsiraamat, Pegasus, 2007, hind: 14,00 eurot
Mare Randveer, Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu, Külim, 1997, hind: 6,50 eurot
Asta Teearu, Erik Krumm, Ettevõtte finantsjuhtimine, Pegasus, 2005, hind: 13,00 eurot
Jaana Liigand, Ettevõtte riskid- äratundmine ja maandamine, Äripäev, 2005, hind: 12,00 eurot
Koostanud Jaak Leimann, Peremajanduse ABC, Vastus, 2005, hind: 10,00 eurot
Hans Kaju, Ehitusraamatupidamine, Valgus, 1983, hind: 7,00 eurot
Kaido Kallas, Toodangu omahinna kalkuleerimine, Valgus, 1984, hind: 5,00 eurot
Andres Arrak, Raul Eamets, Urmas Soots jne, Turumajandus economicsi alusel (mikrotasand), 1991, hind: 6,00 eurot
Rein Kaarepere, Saldo, Se ja JS, 1999, hind: 10,00 eurot
Bill Gates, Teel tulevikku. Täiendatud ja ajakohastatud väljaanne, Eesti Entsüklopeediakirjastus, 1998, hind: 13,00 eurot
Ene Vaskmaa, Finantsjuhtimise alused, Ilo, 2004, hind: 8,00 eurot
Ruth Alas, Jaana Liigand, Anu Virovere, Organisatsioonikäitumine, Külim, 2008, hind: 6,50 eurot
Mark Leonard, Uus Euroopa sajand, Tänapäev, 2007, hind: 8,00 eurot
Urho Kekkonen, Tamminiemi, Argo, 2005, hind: 10,00 eurot
Disney Instituut, Ole meie külaline. Klienditeeninduse täiuslikustamise kunst, Varrak, 2003, hind: 9,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess, Fontes, 1998, hind: 23,00 eurot
Tark Grunte Sutkiene, endine Tark & Co, Averus. Avaliku ja erasektori koostöö, Äripäev, 2011, hind: 16,00 eurot
Ingeborg Baustad ja Åge Sørsveen, Juhtimise argipäev, Tea, 2009, hind: 18,00 eurot
Melvin J. Dubnick, Robert L. Dudley ja Alan R. Gitelson, Ameerika Ühendriikide valitsemissüsteem, Houghton Mifflin, 1996, hind: 18,00 eurot
Uno Mereste (koostaja), Majandusteaduse ABC. Majandusleksikon kõigile, Eesti Raamat, 1985, hind: 9,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1521 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901