Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Võitjad sohki ei tee. Ka mitte raskel ajalAutor(id): Jon M. Huntsman
Kujundaja: Ivi Piibeleht
Kirjastus: Pilgrim
Linn: Tallinn
Aasta: 2012
Originaalkeel:
Tõlkija: Joonas Orav
ISBN: 9789949469536
Lehekülgi: 208
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 132 × 185 mm
Suurus: tavaformaadis ja pehmes köites raamat
Sisu:
#T194# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.
"Bestselleriks saanud raamat Jon M. Huntsmanilt, tulvil ideid, kuidas tänapäeva raskeid aegu ja ülemaailmset majanduskriisi üle elada. „Kõik teevad seda nagunii!” Kõik teevad sohki. Võtavad vahelt kasu. Valetavad. Võib-olla olid asjad kunagi teistmoodi. Tänapäeval aga mitte. Kui tahad olla edukas sellises majanduses, pead lihtsalt kompromisse tegema. On ju nii? Ega ikka ei ole küll. Ka kõige kõrgemal äritasemel on võimalik edukas olla, ilma et tuleks selle nimel ohverdada elu elamisväärseks muutvad põhimõtted. Tahate tõestust? Te hoiate seda praegu enda käes. Jon M. Huntsman ehitas täiesti nullist üles 12 miljardi dollari väärtusega äriimpeeriumi ja tegi seda vanamoelisel teel: väärikusega. Esines lühiajalisi kulusid ja tuli teha raskeid otsuseid. Läbi tuli elada ka palju raskeid aegu. Täpselt nagu tänapäeval. Kuid lõpuks selgus, et väärikustundega teiste juhtimine polnud mitte ainult Huntsmani enda jaoks õige tegu, vaid ka majanduslikult parim strateegia. Raamatus „Võitjad sohki ei tee“ räägib Huntsman sellest, kuidas ta enda äri rajamisega hakkama sai ja kuidas see on võimalik ka teistel. See raamat tuletab teile meelde, milleks üldse tööle asusite ja miks valiti juhtima just teid. Raamat räägib sellest, kuidas leida endas vaprus, et astuda just seda teed mööda, mis teie arvates on õige, olenemata sellest, millised katsumused vastas seisavad. SEE RAAMAT RÄÄGIB VÕITMISEST. VÕITMISEST ÕIGEL MOEL. Tuleb mõelda sellele, milliste inimestega äri teha sooviksite. Siis tuleb muuta end ise sarnaseks inimeseks, kasutades selleks ka käesoleva raamatu tarkusi. JON M. HUNTSMAN on Huntsman Corporationi firma esimees ja asutaja, kes pani sellele ettevõttele aluse 1970. aastal koos oma venna Blaine’iga. Kolmkümmend aastat hiljem oli fi rmast saanud maailma suurim erakätes olev keemiafi rma ja ühtlasi Ühendriikide suurim perefirma, mis teenis igal aastal 12 miljardit dollarit puhaskasumit, kuni lõpuks 2005. aastal firma aktsiad ka avalikkusele kättesaadavaks tegi.
Hind:
16,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Paul Richards, Kuidas võita valimisi. Poliitiliste kampaaniate organiseerimise kunst,
Perioodika, 2002, hind: 6,00 eurot
Toimetaja Villu Zirnask, Väärtpaberite teejuht,
Eesti Päevaleht, 2008, hind: 8,00 eurot
Alexis de Tocqueville, Tähelepanekuid Ameerika demokraatiast,
Hortus Litterarum, 1995, hind: 9,00 eurot
Rudolf Mann, Elmar Mayer, Controlling algajatele,
Postimehe Kirjastus, 1995, hind: 9,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav,
Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 6,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk,
Fontes, 1999, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Kriitiline ahel. Romaan projektijuhtimisest ja haridusest,
Goldratt Baltic Network, 1999, hind: 14,00 eurot
Pervez Ghauri, Kjell Gronhaug, Äriuuringute meetodid. Praktilisi näpunäiteid,
Külim, 2004, hind: 13,00 eurot
Enn Küng, Rootsi majanduspoliitika Narva kaubanduse küsimuses 17. sajandi teisel poolel,
Eesti Ajalooarhiiv, 1999, hind: 15,00 eurot
Monika Nikitina-Kalamäe, Finantsarvestuse ülesannete kogu,
MR Office, 2017, hind: 17,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2386 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!