Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Haldusjuhtimine Kesk- ja Ida-Euroopa siirderiikides. Teooria ja juhtumianalüüsidAutor(id): Juraj Nemec, Jacek Prokop, Tiina Randma, Mirko Vintar ja Glen Wright
Kujundaja: Peeter Paasmäe
Kirjastus: Elmatar
Linn: Tartu
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kristi Hakkaja, Mari-Liis Liiv ja Leno Saarniit
ISBN: 9949406129
Lehekülgi: 456
Seisukord: kaaned pisut kulunud, sisu korras, kirje sees
Mõõdud: 160 × 235 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL 132
Käesolev raamat võib vägagi hästi olla esimene omalaadsete hulgas, vähemalt Kesk- ja Ida-Euroopa lugejate jaoks. Erinevalt eelnevatest töödest, mis lubasid koolitada nii tudengeid kui praktikuid karjääri tarbeks riigisektoris, keskendub see raamat just juhi vastutusaladele ja rollidele, mitte ei jaga haridust õiguse, poliitika või teiste valdkondade osas.
Järgnevatel lehekülgedel õpivad lugejad seda, miks juhtimine on tänapäeval kõigi valitsemistasandite toimimiseks nii oluline, milliseid võtmeülesandeid avaliku sektori juhid täidavad ning millised oskused ja tehnikad on riiklike poliitikate ja programmide elluviimisel olulise tähtsusega.
Käesoleva õpiku eesmärk on seetõttu tegevusele suunatud, rakenduslik ja praktiline, mitte teoreetiline ega filosoofiline. Siin arutletakse otsekohesel ja lihtsal moel, sammhaaval, kuidas panna avalikus sektoris asju mõjusalt, tõhusalt ja säästlikult toimima. Kas pole mitte just see väljakutse kesksel kohal KIE riikides, kui mitte kõigis tänapäeva kaasaegsetes ühiskondades? Panna avalik teenistus tööle nii, et see täidaks rahva vajadusi?
Originaali pealkiri Public management in the Central and Eastern European transition: concepts and cases. Eesti keeles
Märksõnad
avalik sektor
haldusjuhtimine
üleminekumajandus
postsotsialistlikud riigid
juhtumiuuringud
Kesk-Euroopa
Ida-Euroopa
kõrgkooliõpikud
Hind:
10,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Linnar Priimägi, Reklaamikunst,
BNS-i kirjastus, 1998, hind: 23,00 eurot
David A. Aaker, Spanning Silos: The New CMO Imperative,
Harvard Business School Press, 2008, hind: 8,00 eurot
Adam Werbach, Strategy for Sustainability: A Business Manifesto,
Harvard Business Press Boston, 2009, hind: 8,00 eurot
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003, hind: 18,00 eurot
Teun A. van Dijk, Ideoloogia. Multidistsiplinaarne käsitlus,
TÜ Kirjastus, 2005, hind: 30,00 eurot
Jim Dornan, Klaver mererannal. Pildid, põhimõtted ja väljavaated edukaks juhtimiseks ning täisväärtuslikuks eluks,
Network Twentyone, 2016, hind: 14,00 eurot
Jaak Roosaare, Aktsiatega rikkaks saamise õpik. Teadmised väärtpaberitest, mis aitavad Sul saavutada rahalist vabadust!,
Leguar Capital OÜ, 2016, hind: 15,00 eurot
MJ DeMarco, Miljonäri kiirtee. Murra lahti jõukuse kood ja ela elu lõpuni rikkalt,
Loogiline OÜ, 2017, hind: 22,00 eurot
Richard Branson, Teeme ära!,
Pilgrim, 2009, hind: 15,00 eurot
Joel Greenblatt, Eduka investori taskuraamat,
Äripäev, 2022, hind: 30,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2431 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!