Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Turunduse alusedAutor(id): Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 9789985850978
Lehekülgi: 296
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 170 × 241 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Täiendkirjed: Vihalem, Ann, 1946-, koostaja
Tallinna Tehnikaülikool.
Majandusteaduskond
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused.
Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodrense turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused. Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodernse turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
Märksõnad:
turundus
tooted
müümine
reklaam
tarbijakäitumine
kaubamärgid
hinnakujundus
turustus
kõrgkooliõpikud
Hind:
18,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Renee Meriste, Aitame sind ministriks,
Filmiklubi, 2019, hind: 15,00 eurot
G. Richard Shell, Edukad läbirääkimised. Kuidas jõuda eesmärgini,
Pegasus, 2004, hind: 25,00 eurot
Richard Templar, Juhtimise mängureeglid. Eduka juhtimise täiuslik teejuht,
Tänapäev, 2007, hind: 10,00 eurot
Argo Ideon, Rahvusvahelised mehed,
Hea Lugu, 2020, hind: 11,00 eurot
Jan Zielonka, Vasturevolutsioon. Liberaalne Euroopa taganemisteel,
Varrak, 2020, hind: 15,00 eurot
Friederike Beck, Salajane migratsiooniplaan. Kuidas elitaarsed võrgustikud ELi, ÜRO ja ülirikaste fondide kaasabil Euroopat lammutavad,
OÜ Milestone Media, 2019, hind: 15,00 eurot
Heldi Kikas, Epp Koger ja Sirje Mets, Tööstuskaubaõpetus,
Argo, 2007, hind: 15,00 eurot
Ken Blanchard, Kersti Cilmer ja Michael OConnor, Väärtushoiakutel põhinev juhtimine,
Elmatar, 2004, hind: 9,00 eurot
Aino Siimon, Maaja Vadi, Organisatsioon ja organisatsioonikultuur,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999, hind: 18,00 eurot
Gareth Morgan, Organisatsiooni metafoorid,
Eesti Päevaleht, Sage Publications, 2008, hind: 19,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2463 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!