Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Turunduse alusedAutor(id): Koostanud Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2008
Originaalkeel:
ISBN: 9789985989210
Lehekülgi: 308
Sari: Majandusraamat 2-84
Seisukord: pisut kulunud nurgad, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 175 × 215 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused. Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodernse turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, otseturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, bakalaureuse- ja magistriõppe üliõpilased.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
2., parand. ja täiend. tr.
Märksõnad
turundus
turunduse juhtimine
turunduskommunikatsioon
tooted
müümine
reklaam
tarbijakäitumine
kaubamärgid
hinnakujundus
turustus
kõrgkooliõpikud
Sari: Majandusraamat 2-84
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Turunduse alused, Koostanud Ann Vihalem, Külim 2008Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Otsing autori järgi:
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot
Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot
Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot
Ann Vihalem, Turundusuuring,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot
Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Ruth Alas, Juhtimise alused,
Külim, 2004, hind: 12,00 eurot
Tiiu Paas, Kvantitatiivsed meetodid majanduses (Majandusmatemaatika),
Tartu Ülikooli Majandusteaduskond, 1997, hind: 6,00 eurot
Ly Lobjakas, Viia Parts ; Eesti Põllumajandusülikool, Maaelu Arengu Instituut, Raamatupidamine taludele ja äriühingutele,
Eesti Põllumajandusülikool, 1996, hind: 6,00 eurot
Juhtimisotsused ja finantsjuhtimine,
Fontes, 1999, hind: 4,50 eurot
Jüri Sepp, Poliitika majanduslik teooria,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 14,00 eurot
Dominick Salvatore, Rahvusvaheline majandus (1. osa),
Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1991, hind: 4,00 eurot
Matti Raudjärv, Majanduspoliitika alused,
Mattimar, 2000, hind: 8,00 eurot
Sulev Nõmmann, Olavi Kärsna, Paul Tammert, Lemmi Oro, Aivar Tomson, Tea Nõmmann, Maailma maksunduse trendid,
2003, hind: 6,00 eurot
Indrek Kivisalu, Tiiu Ohvril; toimetaja Tiiu Marran, Väiketootja tootearendusest. Kuidas oma tootega maitsekeeli tabada,
Põlvamaa Arenduskeskus, 2014, hind: 11,00 eurot
koostaja Villu Zirnask, Finantsaabits. Rahaasjade korraldamise käsiraamat,
Finantsinspektsioon, NASDAQ OMX Tallinn, 2016, hind: 9,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2265 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!