Kristin Anderson, Ron Zemke, Tippteenindaja raskused ja rõõmud, 2003 Koolibri

Klientide teenindamine – see sõnapaar hõlmab paljut: erimeelsuste lahendamist, varustamisprobleemide sasipuntra lahtiharutamist, purunenu kokkuliimimist ja kaotatu leidmist, raevunu maharahustamist ja ujeda julgustamist. Ikka ja jälle tuleb hakkama saada lausa küüliku väljatõmbamisega kübarast: pakkuda igale inimesele õiget toodet või teenust ning tagada tema rõõm ja rahulolu veel pealekauba. Samas ei tohiks tippteenuse pakkumine olla üle jõu käiv pürgimus või isiklik kannatuste rada. Selle raamatu abiga õpib taibukas teenindusproff, et enesest tuleb sama palju hoolida kui kliendist. Tippteenindus peab kõikidele asjaosalistele üksnes rõõmu valmistama.

Raamatu autoriks on Kristin Anderson, Ron Zemke kasutatud raamatud pealkirjaga Tippteenindaja raskused ja rõõmud on raamat kirjastuselt Koolibri aastast 2003

mille on kirjutanud Kristin Anderson, Ron Zemke antud 2003 aasta raamat Tippteenindaja raskused ja rõõmud on Kristin Anderson, Ron Zemke oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Kristin Anderson, Ron Zemke, Tippteenindaja raskused ja rõõmud vanaraamat.ee raamatupood Kristin Anderson, Ron Zemke, Tippteenindaja raskused ja rõõmud
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Tippteenindaja raskused ja rõõmud",
teema: Majandus, poliitika

Tippteenindaja raskused ja rõõmud
Pealkiri: Tippteenindaja raskused ja rõõmud
Autor(id): Kristin Anderson, Ron Zemke

Kirjastus: Koolibri
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Olev Luhaveer
ISBN: 9985-0-1408-1
Lehekülgi: 151


Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 165 × 235 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
Klientide teenindamine – see sõnapaar hõlmab paljut: erimeelsuste lahendamist, varustamisprobleemide sasipuntra lahtiharutamist, purunenu kokkuliimimist ja kaotatu leidmist, raevunu maharahustamist ja ujeda julgustamist. Ikka ja jälle tuleb hakkama saada lausa küüliku väljatõmbamisega kübarast: pakkuda igale inimesele õiget toodet või teenust ning tagada tema rõõm ja rahulolu veel pealekauba. Samas ei tohiks tippteenuse pakkumine olla üle jõu käiv pürgimus või isiklik kannatuste rada.
Selle raamatu abiga õpib taibukas teenindusproff, et enesest tuleb sama palju hoolida kui kliendist. Tippteenindus peab kõikidele asjaosalistele üksnes rõõmu valmistama.

Hind: 7,00 EUR
Otsing autori järgi:

Harry Secombe & Moira Anderson, Golden memories, Warwick records, 1981, hind: 4,00 eurot
Harry Secombe & Moira Anderson, Golden memories, Warwick, 1981, hind: 5,00 eurot
Marian Anderson, Contralto, Melodia, 1983, hind: 5,00 eurot
Poul Anderson, Südasuvine torm, Fantaasia, 2000, hind: 2,50 eurot
Poul Anderson, Kõrge ristiretk, Fantaasia, 2000, hind: 8,00 eurot
R. J. Anderson, Mässavad haldjad, Pegasus, 2012, hind: 13,00 eurot
Sherwood Anderson, Mees, kellel pea töötas, Perioodika, 1998, hind: 3,00 eurot
Sherwood Anderson, Mahavaikitud vale, Ajalehtede-Ajakirjade Kirjastus, 1961, hind: 2,70 eurot
Susan Anderson, Varjutants, Ersen, 2004, hind: 11,00 eurot
toimetanud M. J. Eisen, Oskar Kallas, Vihtori Alava, W. Anderson, V. Grünthal = Ridala, K. Krohn, O. Loorits, E. Päss. Eessõnad: W. Anderson, M. J. Eisen, Eesti rahvalaulud. Teine köide. Dr. Jakob Hurda ja teiste kogudest. Estonum Carmina popularia. Volumen secundum. Ex d:ris Jacobi Hurt aliorumque thesauris, Eesti Kirjanduse Selts, 1932, hind: 40,00 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Aivar Hundimägi, Et valvekoer ei hammustaks. Kuidas suhelda meediaga?, Äripäeva Kirjastus, 2004, hind: 9,00 eurot
Hannes Kulbach, Margit Saar, Marje Einre, Kristin Kuusk, Klaire Kolmann, Bürooleksikon, Estada Kirjastus, 2003, hind: 37,00 eurot
Seth Godin, Lilla lehm, Väike Vanker, 2006, hind: 12,00 eurot
Maris Kask, Anna Markina, Sunniviisilise töö ja tööjõu ärakasutamise eesmärgil viljeletav inimkaubandus Eestis, Tartu Ülikooli Kirjastus, 211, hind: 9,00 eurot
Luuk van Middelaar; toimetaja Toomas Hiio, Teekond Euroopasse. Kuidas kontinendist sai liit, , hind: 15,00 eurot
Junior Achievement, Majandusõpik, 1993, hind: 14,00 eurot
eessõnad: Aavo Kokk, Indrek Neivelt, Uus majandus. Üliõpilastööde konkursi 2000 [10 paremat tööd], Hansapank, Pärnu Konverentsid, 2000, hind: 7,00 eurot
Ann Marie Sabath, Head äritavad, Ersen, 2005, hind: 10,00 eurot
Karl Homann ja Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse III. Metodoloogia, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2010, hind: 2,50 eurot
Shere Hite, Seks ja äri. Sex & business, Fontese Kirjastus, 2001, hind: 1,50 eurot
Rahamaailma vägevad I osa, Eesti Raamat, 1976, hind: 4,00 eurot
H. Johani (toimetaja), Raamatukoguhoidja käsiraamat, Eesti Riiklik Kirjastus, 1964, hind: 3,00 eurot
Robert G. Hagström, Warren Buffetti tee. Maailma Suurima Investori investeerimisstrateegiad, K-Kirjastus, 2000, hind: 17,00 eurot
Koostanud Jaak Kivimäe, Ettevõtja turva-ABC 2, Estada, 2000, hind: 7,00 eurot
koostanud Jaak Kivimäe, Ettevõtja turva-ABC 1, Estada, 2000, hind: 7,00 eurot
Ruth Alas, Personalijuhtimine. Käsiraamat, Külim, 2005, hind: 15,00 eurot
Alan Lakein, Kuidas võita aega ja saavutada kontroll oma elu üle, Fontes, 1999, hind: 8,00 eurot
Charles Handy, Tühi vihmamantel. Tuleviku paradoksid, Fontes PMP, 1996, hind: 15,00 eurot
Gareth Morgan, Organisatsiooni metafoorid, Eesti Päevaleht, Sage Publications, 2008, hind: 19,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,50 eurot
Manfred F. R. Kets de Vries, Liider sohval, Väike Vanker, 2006, hind: 12,50 eurot
James A. Belasco, Ralph C. Stayer, Piisoni lend, Goldratt Baltic Network, 2000, hind: 15,00 eurot
Hans G. Tonndorf, Kaubanduse ja tööstuse logistika. Kulude vähendamise ja parema teenindamise strateegiad, Külim, 1998, hind: 3,50 eurot
Malle Karjatse, Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile, Ilo, 1998, hind: 6,00 eurot
William S. Brown, Makroökonoomika baasteooria, Külim, 1997, hind: 13,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1465 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901