Kristin Anderson, Ron Zemke, Tippteenindaja raskused ja rõõmud, 2003 Koolibri
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL 130 Klientide teenindamine – see sõnapaar hõlmab paljut: erimeelsuste lahendamist, varustamisprobleemide sasipuntra lahtiharutamist, purunenu kokkuliimimist ja kaotatu leidmist, raevunu maharahustamist ja ujeda julgustamist. Ikka ja jälle tuleb hakkama saada lausa küüliku väljatõmbamisega kübarast: pakkuda igale inimesele õiget toodet või teenust ning tagada tema rõõm ja rahulolu veel pealekauba. Samas ei tohiks tippteenuse pakkumine olla üle jõu käiv pürgimus või isiklik kannatuste rada. Selle raamatu abiga õpib taibukas teenindusproff, et enesest tuleb sama palju hoolida kui kliendist. Tippteenindus peab kõikidele asjaosalistele üksnes rõõmu valmistama.
Raamatu autoriks on Kristin Anderson, Ron Zemke kasutatud raamatud pealkirjaga Tippteenindaja raskused ja rõõmud on raamat kirjastuselt Koolibri aastast 2003
mille on kirjutanud Kristin Anderson, Ron Zemke antud 2003 aasta raamat Tippteenindaja raskused ja rõõmud on Kristin Anderson, Ron Zemke oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Kristin Anderson, Ron Zemke, Tippteenindaja raskused ja rõõmud vanaraamat.ee raamatupood Kristin Anderson, Ron Zemke, Tippteenindaja raskused ja rõõmud