Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, 2001 Avita

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071 Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad. Originaalkeelne pealkiri: Bättre service Märksõnad: teenindusettevõtted klienditeenindus kliendid kliendisuhted kliendirahulolu suhtekorraldus isiksuseomadused isiksuse areng õppematerjalid

Raamatu autoriks on Lars-Olof Naessen kasutatud raamatud pealkirjaga Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on raamat kirjastuselt Avita aastast 2001

mille on kirjutanud Lars-Olof Naessen antud 2001 aasta raamat Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on Lars-Olof Naessen oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu vanaraamat.ee raamatupood Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu",
teema: Majandus, poliitika

Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Pealkiri: Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Autor(id): Lars-Olof Naessen
Illustraator: Piia Maiste
Kujundaja: Kaanekujundus: Piia Maiste

Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 2001
Originaalkeel: rootsi keel
Tõlkija: Silvi Nemvalts
ISBN: 9985204476
Lehekülgi: 120


Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 170 × 239 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis pehmekaaneline raamat


Sisu:

Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad.

Originaalkeelne pealkiri: Bättre service

Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
isiksuseomadused
isiksuse areng
õppematerjalid

Hind: - info Hetkel on otsas*
*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Ruth Alas, Strateegiline juhtimine, Külim, 2005, hind: 7,00 eurot
Koostanud: Jaak Kütt, Sissejuhatus raamatupidamisse, Külim, 2009, hind: 6,50 eurot
Koostanud Aleksei Rumjantsev jt, Poliitiline ökonoomia. Õpik mittemajanduslike kõrgkoolide üliõpilastele, Eesti Raamat, 1981, hind: 5,00 eurot
Erik S. Reinert, Globaalne majandus. Kuidas rikkad rikkaks said ja miks vaesed ühe vaesemaks jäävad, Varrak, 2013, hind: 16,00 eurot
Ann Vihalem, Turunduse alused, Külim, 2003, hind: 15,00 eurot
Maaelu Arengu Instituut; toimetaja Inga Kalvist, Alternatiivtegevusalade lühitutvustus. Abiks maaettevõtjale, Eesti Maaelu Arengu Instituut, 2001, hind: 8,00 eurot
Rudolf Mann, Elmar Mayer, Controlling algajatele, Postimehe Kirjastus, 1995, hind: 4,50 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav, Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 4,00 eurot
Elwood N. Chapman, Inimsuhted ettevõtluses, Elmatar, 1999, hind: 11,00 eurot
Aare Mae ja Heli Tooman, Inimeselt inimesele. Turismi-, hotelli- ja teenindusala käsiraamat, Avita, 1999, hind: 11,00 eurot
Ruth Alas, Juhtimise alused, Külim, 2001, hind: 12,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 4. osa. Microeconomic analysis 4. Микроэкономический анализ 4, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 5. osa. Microeconomic analysis 5. Микроэкономический анализ 5, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 2. osa. Microeconomic analysis 2. Микроэкономический анализ 2, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 3. osa. Microeconomic analysis 3. Микроэкономический анализ 3, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 1. osa. Microeconomic analysis 1. Микроэкономический анализ 1, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
Mark Casson; vastutav toimetaja Toivo Lüll, Ettevõtja I. Majanduslik käsitlus, LetraSepp, 1994, hind: 3,00 eurot
Toomas Kümmel, Ain Seppiku süümeskandaal, Eesti Päevaleht, 2003, hind: 7,00 eurot
Rahamaailma vägevad I osa, Eesti Raamat, 1976, hind: 2,00 eurot
James A. Belasco, Ralph C. Stayer, Piisoni lend, Goldratt Baltic Network, 2000, hind: 15,00 eurot
Ludwig Erhard, Heaolu kõigile, Steamark, 1998, hind: 4,00 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine, Külim, 2001, hind: 15,00 eurot
K. Kerem, M. Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus. Teine täiendatud trükk koos harjutusülesannete koguga (õpik), Balti Majandusjuhtide Koolitusprogramm, 2000, hind: 8,00 eurot
Kaarel Kilvits, Majanduspoliitika. Loengukonspekt, TTÜ Kirjastus, 2006, hind: 9,00 eurot
John Adair, Juht, mitte ülemus. Kuidas olla teejuhiks teel edu juurde, Väike Vanker, Äripäeva Kirjastus, 2006, hind: 14,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1585 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2020 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901