Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, 2001 Avita

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071 Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad. Originaalkeelne pealkiri: Bättre service Märksõnad: teenindusettevõtted klienditeenindus kliendid kliendisuhted kliendirahulolu suhtekorraldus isiksuseomadused isiksuse areng õppematerjalid

Raamatu autoriks on Lars-Olof Naessen kasutatud raamatud pealkirjaga Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on raamat kirjastuselt Avita aastast 2001

mille on kirjutanud Lars-Olof Naessen antud 2001 aasta raamat Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on Lars-Olof Naessen oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu vanaraamat.ee raamatupood Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu",
teema: Majandus, poliitika

Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Pealkiri: Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Autor(id): Lars-Olof Naessen
Illustraator: Piia Maiste
Kujundaja: Kaanekujundus: Piia Maiste

Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 2001
Originaalkeel: rootsi keel
Tõlkija: Silvi Nemvalts
ISBN: 9985204476
Lehekülgi: 120


Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 170 × 239 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis pehmekaaneline raamat


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071

Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad.

Originaalkeelne pealkiri: Bättre service

Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
isiksuseomadused
isiksuse areng
õppematerjalid

Hind: - info Hetkel on otsas*
*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

P. M. Senge, A. Kleiner, C. Roberts, R. B. Ross, B. J. Smith, Viie distsipliini käsiraamat, Fontes, 2003, hind: 19,00 eurot
Zig Ziglar, Ziglari müügisaladused, Elmatar, 2000, hind: 33,00 eurot
Koostanud Jelena Rootamm-Valter, Sekretäri ABC, Vastus, 1998, hind: 5,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,50 eurot
Robert Bolton Ph.D, Igapäevaoskused, Väike Vanker, 2006, hind: 25,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess, Fontes, 1998, hind: 22,00 eurot
Hardo Pajula, Majanduslik inimene ja poliitiline loom, Eesti Keele Sihtasutus, 2014, hind: 8,00 eurot
Jon M. Huntsman, Võitjad sohki ei tee. Ka mitte raskel ajal, Pilgrim, 2012, hind: 14,00 eurot
Tim Harford, Kohanemine. Miks edu saab ikka alguse ebaõnnestumisest, Hermes, 2012, hind: 14,50 eurot
Robert T. Kiyosaki ja Donald J. Trump, Midase puudutus, Sinisukk, 2012, hind: 10,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rahavoo kvadrant. Rikka isa teejuht rahalisele vabadusele, Sinisukk, 2006, hind: 11,00 eurot
Ruth Alas, Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon, Külim, 2002, hind: 4,50 eurot
Robin Jay, Ärilõunate kunst, Ersen, 2006, hind: 1,70 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine, Külim, 2001, hind: 12,00 eurot
Eesti Roheline Liikumine, 1988, hind: 2,00 eurot
Manfred Kets de Vries, Juhtimise müstika. käsiraamat inimestega töötamiseks, Pegasus, 2003, hind: 8,00 eurot
Des Dearlove, Äri Richard Bransoni moodi. Maailma suurima kaubamärgikuninga 10 saladust, Ilo, 2001, hind: 10,00 eurot
Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia, Mondo, 2004, hind: 16,00 eurot
Tiiu Paas; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, majandusinformaatika ja -modelleerimise instituut, Sissejuhatus ökonomeetriasse, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 11,00 eurot
Raivo Uukkivi, Vallavanema aruanne. Rae vald 2004-2009, Mixi, 2009, hind: 12,00 eurot
Anneli Kährik, Martin Lux, Jüri Kõre, Margus Hendrikson, Ille Allsaar, Eluasemepoliitika üleminekuriikides, Poliitikauuringute Keskus Praxis, 2004, hind: 12,00 eurot
Herbert S. Kindler, Oskus riskida, Elmatar, 1999, hind: 9,00 eurot
Koostanud Vladimir Hvostov ja Issaak Mints Toimetanud Vladimir Potjomkin, Diplomaatia ajalugu II. Diplomaatia uusajal (1872.-1919. a.), Teaduslik Kirjandus, 1948, hind: 13,00 eurot
Kristin Anderson, Ron Zemke, Tippteenindaja raskused ja rõõmud, Koolibri, 2003, hind: 7,00 eurot
Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Fontese Kirjastus, 2000, hind: 7,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1509 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901