Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, 2001 Avita

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071 Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad. Originaalkeelne pealkiri: Bättre service Märksõnad: teenindusettevõtted klienditeenindus kliendid kliendisuhted kliendirahulolu suhtekorraldus isiksuseomadused isiksuse areng õppematerjalid

Raamatu autoriks on Lars-Olof Naessen kasutatud raamatud pealkirjaga Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on raamat kirjastuselt Avita aastast 2001

mille on kirjutanud Lars-Olof Naessen antud 2001 aasta raamat Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on Lars-Olof Naessen oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu vanaraamat.ee raamatupood Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu",
teema: Majandus, poliitika

Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Pealkiri: Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Autor(id): Lars-Olof Naessen
Illustraator: Piia Maiste
Kujundaja: Kaanekujundus: Piia Maiste

Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 2001
Originaalkeel: rootsi keel
Tõlkija: Silvi Nemvalts
ISBN: 9985204476
Lehekülgi: 120


Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 170 × 239 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis pehmekaaneline raamat


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071

Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad.

Originaalkeelne pealkiri: Bättre service

Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
isiksuseomadused
isiksuse areng
õppematerjalid

Hind: - info Hetkel on otsas*
*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Ruth Alas, Personalijuhtimine. Käsiraamat, Külim, 2005, hind: 15,00 eurot
Sven Aulik, Tiit Elenurm, Janek Kalbin ja Tiit Tammemägi, Jah ekspordile! Eesti firmade kogemused ja ekspertide soovitused. Ekspordi käsiraamat, Director Meedia, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus, 2012, hind: 7,00 eurot
Tiina Saar, Kuidas võita maailma parim töökoht, Eesti Ekspressi Kirjastus, 2005, hind: 11,00 eurot
Toimetanud Kadri Seeder ja Berk Vaher, Töö ja pere, Eesti Tööandjate Keskliit, 2007, hind: 14,00 eurot
Mare Randveer, Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu, Külim, 1997, hind: 4,00 eurot
C. Northcote Parkinson, Parkinsoni seadus, Kupar, 1994, hind: 5,00 eurot
Villu Zirnask, Karin Liikane, Raha, pangad ja finantsturud I osa, HP Toimetised, 1994, hind: 7,00 eurot
Ruth Alas, Jaana Liigand, Anu Virovere, Organisatsioonikäitumine, Külim, 2008, hind: 6,50 eurot
Merike Lees, Kuidas kirjutada tekste?, Äripäev, 2005, hind: 11,50 eurot
Merike Lees, Kuidas koostada müügikirja? + CD, Äripäev, 2008, hind: 9,00 eurot
Argo Ideon, Kapitali sünd (Hansapanga 10. aastapäevaks), UP Kirjastus, 2001, hind: 14,50 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rahavoo kvadrant. Rikka isa teejuht rahalisele vabadusele, Sinisukk, 2006, hind: 8,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess, Fontes, 1998, hind: 23,00 eurot
Roger Fisher, William Ury, Kuidas võita vaidlusi ja läbirääkimisi, Fontes, 1992, hind: 3,50 eurot
Erki Aavik, Hakkame elama. Eesti esimene kaasaegne kodumajapidamise ökonoomika õpik-käsiraamat, Eduka Elukorralduse Edendajate Ühendus, 2008, hind: 11,00 eurot
Ricardo Semler, Ketser. Lugu kõige ebatavalisemast töökohast maailmas, OÜ A. Y. Goldratt Baltic, 2002, hind: 15,00 eurot
Koostanud: Madis Peterson, Finantsplaanimine, Külim, 2001, hind: 5,00 eurot
Roger E. Allen, Puhh ja juhtimise kunst. Kus Väga Imetlusväärne Puhh ja tema sõbrad tutvuvad ühe Väga Tähtsa Asjaga, Olympia, 2000, hind: 7,00 eurot
Euroopa Parlament; eessõna: Martin Schultz, Sahharovi auhinna laureaatide raamat 2015, Euroopa Liidu Väljaannete Talitus, 2014, hind: 10,00 eurot
Friedrich Engels ja Karl Marx, Valitud teosed. 1. köide, Eesti Riiklik Kirjastus, 1957, hind: 14,00 eurot
Stephen R. Covey, Printsiipidekeskne juhtimine, Ilo, 2004, hind: 20,00 eurot
Manfred F. R. Kets de Vries, Liider sohval, Väike Vanker, 2006, hind: 9,00 eurot
Mart Jürisoo, Burnout- läbipõlemine, Fontes, 2004, hind: 22,00 eurot
Mart Helme, Mitmekülgne konservatism. Konservatiivse maailmavaate olemusest, ajaloost ja tulevikust, Kunst, 2011, hind: 16,00 eurot
Mark Leonard, Uus Euroopa sajand, Tänapäev, 2007, hind: 8,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1537 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901