Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, 2001 Avita

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071 Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad. Originaalkeelne pealkiri: Bättre service Märksõnad: teenindusettevõtted klienditeenindus kliendid kliendisuhted kliendirahulolu suhtekorraldus isiksuseomadused isiksuse areng õppematerjalid

Raamatu autoriks on Lars-Olof Naessen kasutatud raamatud pealkirjaga Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on raamat kirjastuselt Avita aastast 2001

mille on kirjutanud Lars-Olof Naessen antud 2001 aasta raamat Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on Lars-Olof Naessen oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu vanaraamat.ee raamatupood Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu",
teema: Majandus, poliitika

Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Pealkiri: Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Autor(id): Lars-Olof Naessen
Illustraator: Piia Maiste
Kujundaja: Kaanekujundus: Piia Maiste

Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 2001
Originaalkeel: rootsi keel
Tõlkija: Silvi Nemvalts
ISBN: 9985204476
Lehekülgi: 120


Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 170 × 239 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis pehmekaaneline raamat


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071

Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad.

Originaalkeelne pealkiri: Bättre service

Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
isiksuseomadused
isiksuse areng
õppematerjalid

Hind: - info Hetkel on otsas*
*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Erik Linnaks, Raamatupidamise kontoplaan. Kontoplaani kasutamise juhend, Külim, 1995, hind: 4,50 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus, CAD-süsteemid, 2001, hind: 12,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk, Fontes, 1999, hind: 22,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika, TEA Kirjastus, 2001, hind: 11,00 eurot
J. C. Frost, Niiviisi teenisin ma 10 miljonit 6 kuu jooksul. Otseturustamine praktikas, 1997, hind: 9,00 eurot
Michael Watkins, Esimesed 90 päeva. Edu saavutamise strateegiad uutele juhtidele, Väike Vanker, 2007, hind: 13,00 eurot
Kaie Kerem, Kadrin Keres ja Mare Randveer, Mikroökonoomika alused, Külim, 2004, hind: 6,00 eurot
Antti Lääts, Meie, päästjad, Ilo, 2010, hind: 15,00 eurot
Koostanud: Jaak Kütt, Sissejuhatus raamatupidamisse, Külim, 2009, hind: 6,50 eurot
Jamie O. Harris, Tagasiside andmine, Äripäev, 2010, hind: 7,00 eurot
Peter F. Drucker, Juhtimise väljakutsed 21. sajandiks, Pegasus, 2003, hind: 15,00 eurot
Mark Casson, Ettevõtja. Majanduslik käsitlus II, LetraSepp, 1994, hind: 3,00 eurot
Jorma Ollila ja Harri Saukkomaa, Võimatu edu. Kasvulava Nokias, Äripäev, 2015, hind: 29,00 eurot
Jeffrey J. Fox, Kuidas saada müügimeistriks. Kuidas kliente hankida ja hoida, Sinisukk, 2002, hind: 9,00 eurot
Mart Jürisoo, Burnout- läbipõlemine, Fontes, 2004, hind: 22,00 eurot
Ed Catmull, Amy Wallace; toimetaja Signe Rummo, Loovuse kompanii. Kuidas ületada nähtamatud takistused, mis seisavad tõelise inspiratsiooni teel, Äripäev, 2015, hind: 29,00 eurot
Mao Tse-dung, Praktikast ja vastuoludest, Eesti Riiklik Kirjastus, 1958, hind: 5,00 eurot
Maire Otsus-Carpenter. Toimetanud: Mari-Epp Tirkkonen, Väikeettevõtte raamatupidamine, Äripäev, 2010, hind: 29,00 eurot
Sander Karu, Villu Zirnask, Eelarvestamine - üks strateegilise controllingu juurutamise eeldusi organisatsioonis, Rafiko, 2004, hind: 23,00 eurot
Juta Tikk, Finantsarvestus, Valgus, 2003, hind: 23,00 eurot
Jaan Alver, Lehte Alver, Lauri Reinberg, Finantsarvestus. Põhikursus, Deebet, 2004, hind: 30,00 eurot
Mare Randveer, Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu, Külim, 1997, hind: 6,50 eurot
Asta Teearu, Erik Krumm, Ettevõtte finantsjuhtimine, Pegasus, 2005, hind: 13,00 eurot
Jaana Liigand, Ettevõtte riskid- äratundmine ja maandamine, Äripäev, 2005, hind: 12,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1523 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901