Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, 2001 Avita

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071 Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad. Originaalkeelne pealkiri: Bättre service Märksõnad: teenindusettevõtted klienditeenindus kliendid kliendisuhted kliendirahulolu suhtekorraldus isiksuseomadused isiksuse areng õppematerjalid

Raamatu autoriks on Lars-Olof Naessen kasutatud raamatud pealkirjaga Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on raamat kirjastuselt Avita aastast 2001

mille on kirjutanud Lars-Olof Naessen antud 2001 aasta raamat Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on Lars-Olof Naessen oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu vanaraamat.ee raamatupood Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu",
teema: Majandus, poliitika

Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Pealkiri: Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Autor(id): Lars-Olof Naessen
Illustraator: Piia Maiste
Kujundaja: Kaanekujundus: Piia Maiste

Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 2001
Originaalkeel: rootsi keel
Tõlkija: Silvi Nemvalts
ISBN: 9985204476
Lehekülgi: 120


Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 170 × 239 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis pehmekaaneline raamat


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071

Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad.

Originaalkeelne pealkiri: Bättre service

Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
isiksuseomadused
isiksuse areng
õppematerjalid

Hind: - info Hetkel on otsas*
*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Mart Jürisoo, Burnout- läbipõlemine, Fontes, 2004, hind: 22,00 eurot
Koostanud Jelena Rootamm-Valter, Sekretäri ABC, Vastus, 1998, hind: 7,00 eurot
John Kotter, Toimetanud: Mati Feldmann ja Marge Kask, Edujanu, Äripäev, 2009, hind: 12,00 eurot
Villu Zirnask, Strateegiline finantsjuhtimine. Idee kohtub rahakotiga, Äripäev, 2008, hind: 24,00 eurot
Karl Marx, Friedrich Engels, Valitud teosed. 2. köide, Eesti Riiklik Kirjastus, 1960, hind: 17,00 eurot
Karl Marx, Kapital I-III, Eesti Riiklik Kirjastus, hind: 50,00 eurot
Robert Kiyosaki, Ebaõiglane privileeg, Sinisukk, 2011, hind: 10,00 eurot
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast, Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
Martin Yate, Palgake parimaid, Elmatar, 2001, hind: 12,00 eurot
Issai Duberštein, Edgar Lintševski, Kutse-eetika ja psühholoogia kaubanduses, Valgus, 1983, hind: 3,00 eurot
Toimetanud Kadri Seeder ja Berk Vaher, Töö ja pere, Eesti Tööandjate Keskliit, 2007, hind: 14,00 eurot
Tiina Saar, Kuidas võita maailma parim töökoht, Eesti Ekspressi Kirjastus, 2005, hind: 11,00 eurot
Koostanud Erik Terk, Erastamine Eestis: ideoloogia, läbiviimine, tulemused, Eesti Tuleviku-uuringute Instituut, 1999, hind: 12,00 eurot
Herbert Metsa, Tootmise arengu nüüdisprobleemid, Eesti Raamat, 1984, hind: 3,00 eurot
Russ Whitney, Kuidas kinnisvara aitab jõukaks saada?, Philos, 2003, hind: 23,00 eurot
Paavo Kangur, Kapitali sünd. 25 aastat Ideal OÜ lugu. Esimene raamat, 1990-2015, Inglisilla Produktsioon, 2016, hind: 5,00 eurot
Robert S. Kaplan, David P. Norton, Tasakaalus tulemuskaart. Strateegialt tegudele, Pegasus, 2003, hind: 27,00 eurot
Aktiivne müük ja turundus, Estada, 2001, hind: 5,00 eurot
Niklas Modig, Pär Åhlström, See on lean. Tõhususe paradoksi lahendamine, Äripäev, 2016, hind: 30,00 eurot
artiklid valinud: Maria Kütt, Katrina Laurson, Lia Ratnik ja Milvi Tepp, Vedur, vagun, pidur. Kuidas muudatused edukalt ellu viia. Harvard Business Review valitud artiklid, Eesti Personalijuhtimise Ühing PARE, 2015, hind: 26,00 eurot
Belbini teejuht. Kuidas tööl edu saavutada, Äripäev, 2017, hind: 19,00 eurot
Tiit Ulas, Vaba riik tavakodaniku vaatenurgast. Analüüse ja arvamusi aastatest 1988-2013, Ortwil, 2013, hind: 3,00 eurot
Toomas Kümmel, Ain Seppiku süümeskandaal, Eesti Päevaleht, 2003, hind: 7,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!, Sinisukk, 2005, hind: 8,50 eurot
Zig Ziglar, Ziglari müügisaladused, Elmatar, 2000, hind: 33,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1556 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901