Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, 2001 Avita

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071 Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad. Originaalkeelne pealkiri: Bättre service Märksõnad: teenindusettevõtted klienditeenindus kliendid kliendisuhted kliendirahulolu suhtekorraldus isiksuseomadused isiksuse areng õppematerjalid

Raamatu autoriks on Lars-Olof Naessen kasutatud raamatud pealkirjaga Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on raamat kirjastuselt Avita aastast 2001

mille on kirjutanud Lars-Olof Naessen antud 2001 aasta raamat Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu on Lars-Olof Naessen oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu vanaraamat.ee raamatupood Lars-Olof Naessen, Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu",
teema: Majandus, poliitika

Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Pealkiri: Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Autor(id): Lars-Olof Naessen
Illustraator: Piia Maiste
Kujundaja: Kaanekujundus: Piia Maiste

Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 2001
Originaalkeel: rootsi keel
Tõlkija: Silvi Nemvalts
ISBN: 9985204476
Lehekülgi: 120


Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 170 × 239 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis pehmekaaneline raamat


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071

Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad.

Originaalkeelne pealkiri: Bättre service

Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
isiksuseomadused
isiksuse areng
õppematerjalid

Hind: - info Hetkel on otsas*
*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rahavoo kvadrant. Rikka isa teejuht rahalisele vabadusele, Sinisukk, 2006, hind: 10,00 eurot
Ruth Alas, Jaana Liigand, Anu Virovere, Organisatsioonikäitumine, Külim, 2008, hind: 6,50 eurot
Zig Ziglar, Ziglari müügisaladused, Elmatar, 2000, hind: 33,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk, Fontes, 1999, hind: 22,00 eurot
Sirje Rekkor, Turundus. Majutamine ja toitlustamine, Ilo, 2006, hind: 6,00 eurot
Koostanud: Roode Liias, Kinnisvarahalduri käsiraamat, TTÜ kirjastus, 2004, hind: 14,00 eurot
Stephan Schiffman, Telefonimüük. Kuidas edukalt müüa telefoni teel, Tea, 1998, hind: 12,00 eurot
Maaja Vadi, Organisatsioonikäitumine, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2001, hind: 13,00 eurot
Mai Palmipuu. Toimetanud: Argo Sieger, Majandusaasta aruande koostamine 2013. CD plaat PUUDUB!!!, Pandekt OÜ, 2013, hind: 15,00 eurot
Naomi Klein, No logo. Sihikule on võetud brändihiiglased, Tänapäev, 2003, hind: 24,00 eurot
Mariana Hagström, Indrek Teder ja Risto Rüütel, Konkurentsiõigus ettevõtjale, Äripäev, 2006, hind: 15,00 eurot
David Sharman, Täiuslik koosolek. Kõik, mida sa vajad, et see õnnestuks esimesel korral, Travon, 1998, hind: 3,50 eurot
Jaak Roosaare, Rikkaks saamise õpik, Leguar Capital, 2014, hind: 20,00 eurot
Anu Allikvee, Raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine, Teabekirjandus, 2006, hind: 7,00 eurot
E. A. Jameson, Miljonid eimillestki, Kupar, 1991, hind: 8,00 eurot
R. M. Belbin, Belbini teejuht: Kuidas tööl edu saavutada, Äripäev, 2008, hind: 8,00 eurot
Vambola Raudsepp, Finantsjuhtimine otsustajale. Ettevõtte rahandus, Külim, 1997, hind: 12,00 eurot
Mari Meel, Sissejuhatus ärieetikasse, Külim, 2003, hind: 4,00 eurot
Peatoimetaja: Kaupo Pollisinski, Eesti Panga Bülletään 1996/ 4 (27), Eesti Pank, 1996, hind: 1,50 eurot
Euroopa Parlament; eessõna: Martin Schultz, Sahharovi auhinna laureaatide raamat 2015, Euroopa Liidu Väljaannete Talitus, 2014, hind: 10,00 eurot
Jim Dornan, Klaver mererannal. Pildid, põhimõtted ja väljavaated edukaks juhtimiseks ning täisväärtuslikuks eluks, Network Twentyone, 2016, hind: 9,00 eurot
Bill Quain; toimetaja Tiina Siimets, Teadliku tarbimise jõud 2. Kuidas luua rikkust, ostes targemalt, mitte odavamalt ja soovitades teistelegi teha sama, Network Twentyone, 2015, hind: 7,00 eurot
Nations and Nationalism. Volume 16 Part 4 October 2010, 2010, hind: 6,00 eurot
Koostanud Jaak Leimann, Peremajanduse ABC, Vastus, 2005, hind: 10,00 eurot
Ivar Soone; toimetaja Elo Odres, Kliendilojaalsuse kuldraamat. Kuidas võita ja hoida kliente, Äripäev, 2010, hind: 12,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1535 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901