Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
The business of fashion. Designing, manufacturing and marketingAutor(id): Leslie Davis Burns, Nancy O. Bryant
Kirjastus: Fairchild Publications
Linn: New York
Aasta: 2002
Originaalkeel:
ISBN: 1563670739
Lehekülgi: 440
Seisukord: kasutatud raamat, normaalses seisukorras
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
This heavily illustrated text focuses on the organization and operation of the fashion industry - how fashion apparel is designed, manufactured, marketed, and distributed. It captures the dynamics of the industry's various components by emphasizing technological and organizational changes and global perspectives.
This heavily illustrated text focuses on the organization and operation of the fashion industry - how fashion apparel is designed, manufactured, marketed, and distributed. It captures the dynamics of the industry's various components by emphasizing technological and organizational changes and global perspectives.
Märksõnad:
mood
ettevõtlus
õmblustööstus
turundus
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
The business of fashion. Designing, manufacturing and marketing, Leslie Davis Burns, Nancy O. Bryant, Fairchild Publications 2002Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk,
Fontes, 1999, hind: 16,00 eurot
Peter Clayton, Kehakeel töökeskkonnas. Tõlgenda signaale ja reageeri õigesti.,
Koolibri, 2004, hind: 9,00 eurot
Jon M. Huntsman, Võitjad sohki ei tee. Ka mitte raskel ajal,
Pilgrim, 2012, hind: 12,00 eurot
Robert I. Sutton, Huggy Rao, Suurepärasuse kasvatamine. Kuidas saavutada rohkem, rahuldumata vähemaga,
Äripäev, 2015, hind: 25,00 eurot
Jorma Ollila ja Harri Saukkomaa, Võimatu edu. Kasvulava Nokias,
Äripäev, 2015, hind: 22,00 eurot
Jason Calacanis, Ingel. Kuidas investeerida tehnoloogiaidufirmadesse – väärt nõu ingelinvestorilt, kes tegi sajast tuhandest dollarist sada miljonit,
Äripäev, 2020, hind: 28,00 eurot
Urmas Arumäe, Pereettevõtluse käsiraamat. N⁰ 1 Eestis,
Eesti Pereettevõtjate Liit, 2015, hind: 20,00 eurot
Elizabeth Doty, Kompromissilõks. Kuidas olla edukas ilma hinge müümata,
Äripäev, 2011, hind: 9,00 eurot
Hannes Kuhlbach, Andrus Lauren, Peeter Prisk, Kinnisvaraõpik,
Agitaator, 2001, hind: 18,00 eurot
Guy Browning, Juhtimine rohujuure tasandil,
Varrak, 2003, hind: 15,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2474 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!