Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
The business of fashion. Designing, manufacturing and marketingAutor(id): Leslie Davis Burns, Nancy O. Bryant
Kirjastus: Fairchild Publications
Linn: New York
Aasta: 2002
Originaalkeel:
ISBN: 1563670739
Lehekülgi: 440
Seisukord: kasutatud raamat, normaalses seisukorras
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
This heavily illustrated text focuses on the organization and operation of the fashion industry - how fashion apparel is designed, manufactured, marketed, and distributed. It captures the dynamics of the industry's various components by emphasizing technological and organizational changes and global perspectives.
This heavily illustrated text focuses on the organization and operation of the fashion industry - how fashion apparel is designed, manufactured, marketed, and distributed. It captures the dynamics of the industry's various components by emphasizing technological and organizational changes and global perspectives.
Märksõnad:
mood
ettevõtlus
õmblustööstus
turundus
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
The business of fashion. Designing, manufacturing and marketing, Leslie Davis Burns, Nancy O. Bryant, Fairchild Publications 2002Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Välisluureamet, Eesti rahvusvahelises julgeolekukeskkonnas 2022,
Välisluureamet, hind: 4,00 eurot
Teun A. van Dijk, Ideoloogia. Multidistsiplinaarne käsitlus,
TÜ Kirjastus, 2005, hind: 30,00 eurot
Joel Greenblatt, Eduka investori taskuraamat,
Äripäev, 2022, hind: 30,00 eurot
Linnar Priimägi, Reklaamikunst,
BNS-i kirjastus, 1998, hind: 23,00 eurot
David A. Aaker, Spanning Silos: The New CMO Imperative,
Harvard Business School Press, 2008, hind: 8,00 eurot
Adam Werbach, Strategy for Sustainability: A Business Manifesto,
Harvard Business Press Boston, 2009, hind: 8,00 eurot
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003, hind: 18,00 eurot
Jim Dornan, Klaver mererannal. Pildid, põhimõtted ja väljavaated edukaks juhtimiseks ning täisväärtuslikuks eluks,
Network Twentyone, 2016, hind: 14,00 eurot
Jaak Roosaare, Aktsiatega rikkaks saamise õpik. Teadmised väärtpaberitest, mis aitavad Sul saavutada rahalist vabadust!,
Leguar Capital OÜ, 2016, hind: 15,00 eurot
MJ DeMarco, Miljonäri kiirtee. Murra lahti jõukuse kood ja ela elu lõpuni rikkalt,
Loogiline OÜ, 2017, hind: 22,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2431 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!