Linnar Priimägi, Reklaamikunst, 1998 BNS-i kirjastus

#63# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL Alates 1995. aasta sügisest tegutseb Tallinna Pedagoogikaülikoolis reklaami ja meedia õppetool. Reklaami ja meedia («meedia» tähendab laiemas mõttes ajakirjandust) kokkupaneku tingib meie praegune elu ise. Ajakirjandusest räägitakse kui moodsa demokraatliku ühiskonna «neljandast jõust», mis muutus märgatavaks, kui XVIII sajandil võttis kuju avalik arvamus. Nüüd, XX sajandi lõpuks, on tollele «neljandale» lisandunud veel «viies jõud» - reklaam. Sellelt otsib tuge meediagi, tellides meediareklaami. Märksõnad: reklaam reklaamiteadus semiootika

Raamatu autoriks on Linnar Priimägi kasutatud raamatud pealkirjaga Reklaamikunst on raamat kirjastuselt BNS-i kirjastus aastast 1998

mille on kirjutanud Linnar Priimägi antud 1998 aasta raamat Reklaamikunst on Linnar Priimägi oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Linnar Priimägi, Reklaamikunst vanaraamat.ee raamatupood Linnar Priimägi, Reklaamikunst
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Reklaamikunst",
teema: Majandus, poliitika

Reklaamikunst
Pealkiri: Reklaamikunst
Autor(id): Linnar Priimägi
Kujundaja: Tõnu Kaalep

Kirjastus: BNS-i kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:

ISBN: 9985883063
Lehekülgi: 212


Seisukord: kaaned veidi kulunud ja pisut määrdunud, sisu olemas ja korralik
Mõõdud: 177 × 247 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega


Sisu:
#63# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL

Alates 1995. aasta sügisest tegutseb Tallinna Pedagoogikaülikoolis reklaami ja meedia õppetool. Reklaami ja meedia («meedia» tähendab laiemas mõttes ajakirjandust) kokkupaneku tingib meie praegune elu ise.
Ajakirjandusest räägitakse kui moodsa demokraatliku ühiskonna «neljandast jõust», mis muutus märgatavaks, kui XVIII sajandil võttis kuju avalik arvamus. Nüüd, XX sajandi lõpuks, on tollele «neljandale» lisandunud veel «viies jõud» - reklaam. Sellelt otsib tuge meediagi, tellides meediareklaami.

Märksõnad:
reklaam
reklaamiteadus
semiootika

Hind: 18,00 EUR
Otsing autori järgi:

Jüri Aarma, Chalice, Contra, Tiit Kikas, Kivisildnik, Epp Maria Kokamägi, Kati Murutar, Andres Noormets, Priit Pajusaar, Linnar Priimägi, Jaanus Rohumaa ja Evelin Samuel, Supinahk ja sukapüksid, 30pluss, 2009, hind: 5,00 eurot
Linnar Priimägi, Mälestusi Euroopast, Vagabund, 1995, hind: 9,00 eurot
Linnar Priimägi, Kommentaarium. Kultuurikommentaare aastaist 1994-1996, Perioodika, 1997, hind: 4,00 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Roger Fisher, William Ury, Kuidas võita vaidlusi ja läbirääkimisi, Fontes, 1992, hind: 3,50 eurot
Richard Nelson Bolles, Mis värvi on sinu langevari. Praktiline käsiraamat neile, kes töökohta otsivad või vahetada tahavad, K-Kirjastus, 2000, hind: 11,00 eurot
ISO 9001 väikeettevõtetele. Mida teha. Nõuanded tehniliselt komiteelt ISO/TC 176, Eesti Standardikeskus, 2003, hind: 10,00 eurot
Peter S. Pande, Robert P. Neuman ja Roland R. Cavanagh, Kuue sigma tee. Kuidas GE, Motorola jt tippettevõtted oma sooritusi lihvivad, Pegasus, 2002, hind: 16,00 eurot
Tiiu Paas, Kvantitatiivsed meetodid majanduses (Majandusmatemaatika), Tartu Ülikooli Majandusteaduskond, 1997, hind: 9,00 eurot
Al Ries, Jack Trout, Positsioneerimine: võitlus mõistuse pärast, Eesti Ekspressi Kirjastus, 2003, hind: 10,50 eurot
P. M. Senge, A. Kleiner, C. Roberts, R. B. Ross, B. J. Smith, Viie distsipliini käsiraamat, Fontes, 2003, hind: 19,00 eurot
Zig Ziglar, Ziglari müügisaladused, Elmatar, 2000, hind: 33,00 eurot
Koostanud Jelena Rootamm-Valter, Sekretäri ABC, Vastus, 1998, hind: 5,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,50 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess, Fontes, 1998, hind: 22,00 eurot
Hardo Pajula, Majanduslik inimene ja poliitiline loom, Eesti Keele Sihtasutus, 2014, hind: 8,00 eurot
Jon M. Huntsman, Võitjad sohki ei tee. Ka mitte raskel ajal, Pilgrim, 2012, hind: 14,00 eurot
Tim Harford, Kohanemine. Miks edu saab ikka alguse ebaõnnestumisest, Hermes, 2012, hind: 14,50 eurot
Robert T. Kiyosaki ja Donald J. Trump, Midase puudutus, Sinisukk, 2012, hind: 10,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rahavoo kvadrant. Rikka isa teejuht rahalisele vabadusele, Sinisukk, 2006, hind: 11,00 eurot
Ruth Alas, Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon, Külim, 2002, hind: 4,50 eurot
Robin Jay, Ärilõunate kunst, Ersen, 2006, hind: 1,70 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine, Külim, 2001, hind: 12,00 eurot
Eesti Roheline Liikumine, 1988, hind: 2,00 eurot
Manfred Kets de Vries, Juhtimise müstika. käsiraamat inimestega töötamiseks, Pegasus, 2003, hind: 8,00 eurot
Des Dearlove, Äri Richard Bransoni moodi. Maailma suurima kaubamärgikuninga 10 saladust, Ilo, 2001, hind: 10,00 eurot
Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia, Mondo, 2004, hind: 16,00 eurot
Tiiu Paas; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, majandusinformaatika ja -modelleerimise instituut, Sissejuhatus ökonomeetriasse, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 11,00 eurot
Raivo Uukkivi, Vallavanema aruanne. Rae vald 2004-2009, Mixi, 2009, hind: 12,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1512 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901