Linnar Priimägi, Reklaamikunst, 1998 BNS-i kirjastus

#63# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL Alates 1995. aasta sügisest tegutseb Tallinna Pedagoogikaülikoolis reklaami ja meedia õppetool. Reklaami ja meedia («meedia» tähendab laiemas mõttes ajakirjandust) kokkupaneku tingib meie praegune elu ise. Ajakirjandusest räägitakse kui moodsa demokraatliku ühiskonna «neljandast jõust», mis muutus märgatavaks, kui XVIII sajandil võttis kuju avalik arvamus. Nüüd, XX sajandi lõpuks, on tollele «neljandale» lisandunud veel «viies jõud» - reklaam. Sellelt otsib tuge meediagi, tellides meediareklaami. Märksõnad: reklaam reklaamiteadus semiootika

Raamatu autoriks on Linnar Priimägi kasutatud raamatud pealkirjaga Reklaamikunst on raamat kirjastuselt BNS-i kirjastus aastast 1998

mille on kirjutanud Linnar Priimägi antud 1998 aasta raamat Reklaamikunst on Linnar Priimägi oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Linnar Priimägi, Reklaamikunst vanaraamat.ee raamatupood Linnar Priimägi, Reklaamikunst
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Reklaamikunst",
teema: Majandus, poliitika

Reklaamikunst
Pealkiri: Reklaamikunst
Autor(id): Linnar Priimägi
Kujundaja: Tõnu Kaalep

Kirjastus: BNS-i kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:

ISBN: 9985883063
Lehekülgi: 212


Seisukord: kaaned veidi kulunud ja pisut määrdunud, sisu olemas ja korralik
Mõõdud: 177 × 247 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega


Sisu:
#63# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL

Alates 1995. aasta sügisest tegutseb Tallinna Pedagoogikaülikoolis reklaami ja meedia õppetool. Reklaami ja meedia («meedia» tähendab laiemas mõttes ajakirjandust) kokkupaneku tingib meie praegune elu ise.
Ajakirjandusest räägitakse kui moodsa demokraatliku ühiskonna «neljandast jõust», mis muutus märgatavaks, kui XVIII sajandil võttis kuju avalik arvamus. Nüüd, XX sajandi lõpuks, on tollele «neljandale» lisandunud veel «viies jõud» - reklaam. Sellelt otsib tuge meediagi, tellides meediareklaami.

Märksõnad:
reklaam
reklaamiteadus
semiootika

Hind: 18,00 EUR
Otsing autori järgi:

Jüri Aarma, Chalice, Contra, Tiit Kikas, Kivisildnik, Epp Maria Kokamägi, Kati Murutar, Andres Noormets, Priit Pajusaar, Linnar Priimägi, Jaanus Rohumaa ja Evelin Samuel, Supinahk ja sukapüksid, 30pluss, 2009, hind: 5,00 eurot
Linnar Priimägi, Mälestusi Euroopast, Vagabund, 1995, hind: 9,00 eurot
Linnar Priimägi, Kommentaarium. Kultuurikommentaare aastaist 1994-1996, Perioodika, 1997, hind: 4,00 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Ruth Alas, Strateegiline juhtimine, Külim, 2005, hind: 7,00 eurot
Janno Reiljan, Kristiina Kasemets, Majandusotsuste teoreetilised alused. Õpik kõrgkoolidele, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2001, hind: 10,00 eurot
Angel Daražanov, Vasil Banov, Miroslav Kozarov, 100% Forex. Õpime ja teenime, Admiral Markets, 2009, hind: 20,00 eurot
Ann Marie Sabath, Head äritavad, Ersen, 2005, hind: 10,00 eurot
Elle Märitz, Korteriühistu raamatupidamine. Juhendraamat, RMP Eesti, 2005, hind: 10,00 eurot
Elle Märitz, Korteriühistu raamatupidamine II, RMP Eesti, 2008, hind: 10,00 eurot
Jüri Sepp, Konkurentsipoliitika, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1998, hind: 9,00 eurot
Henrik Aavik, Praktiline internetiturundus. Seitse sammu eduka ärini internetis, Äripäev, 2010, hind: 10,00 eurot
Matti Raudjärv, Sissejuhatus majanduspoliitikasse. Teoreetilised põhialused ja kategooriad, Mattimar, 1995, hind: 5,00 eurot
Tim Hindle, Töölevõtuvestlus, Koolibri, 2000, hind: 4,00 eurot
Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Fontese Kirjastus, 2002, hind: 6,50 eurot
Richard Nelson Bolles, Mis värvi on sinu langevari. Praktiline käsiraamat neile, kes töökohta otsivad või vahetada tahavad, K-Kirjastus, 2000, hind: 11,00 eurot
Tim Harford, Kohanemine. Miks edu saab ikka alguse ebaõnnestumisest, Hermes, 2012, hind: 15,00 eurot
Jamie O. Harris, Tagasiside andmine, Äripäev, 2010, hind: 5,00 eurot
Noam Chomsky, Meedia ja võim, Konn, 2006, hind: 4,00 eurot
Donald J. Trump ja Bill Zanker, Mõtle suurelt ja pane täiega nii äris kui ka elus, Pegasus, 2009, hind: 20,00 eurot
Adam Lashinsky, Õuna südames. Kuidas USA imetletuim - ja kinniseim - ettevõte tegelikult toimib, Tänapäev, 2012, hind: 14,00 eurot
Kristi Mikiver, Tuttav tundmatu personalijuhtimine, Äripäev, 2010, hind: 16,00 eurot
John P Kotter ja Lorne A. Whitehead, Ideemüük, Äripäev, 2011, hind: 24,00 eurot
Roberto Saviano, Gomorra. Reis camorra äriimpeeriumisse ja võimuunelmasse, Varrak, 2009, hind: 21,00 eurot
Hans-Peter Martin, Harald Schumann, Globaliseerumislõks-kallaletung heaolule ja demokraatiale, Tänapäev, 1999, hind: 8,00 eurot
Francis Fukuyama, Riikluse ehitamine: valitsemine ja maailmakord 21. sajandil, Tänapäev, 2006, hind: 8,00 eurot
Ruth Alas, Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon, Külim, 2002, hind: 5,00 eurot
Jim Collins ja Morten T. Hansen, Valik olla suurepärane. Määramatus, kaos ja õnn - miks neist hoolimata mõnel kõik õnnestub?, Küppar & Ko, 2012, hind: 13,00 eurot
Aino Siimon ja Kulno Türk, Juhtimine. Põhimõisted ja -seosed, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2003, hind: 9,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1445 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901