Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendileAutor(id): Malle Karjatse
Kujundaja: Maaja Kukerman
Kirjastus: Ilo
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:
ISBN: 9985571800
Lehekülgi: 96
Seisukord: kulunud kaaned, raamatukogust kustutatud eksemplar, sisu normaalses korras
Mõõdud: 135 × 215 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 052
See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!
majandus, äri
Hind:
4,50 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Renee Meriste, Aitame sind ministriks,
Filmiklubi, 2019, hind: 15,00 eurot
G. Richard Shell, Edukad läbirääkimised. Kuidas jõuda eesmärgini,
Pegasus, 2004, hind: 25,00 eurot
Richard Templar, Juhtimise mängureeglid. Eduka juhtimise täiuslik teejuht,
Tänapäev, 2007, hind: 10,00 eurot
Argo Ideon, Rahvusvahelised mehed,
Hea Lugu, 2020, hind: 11,00 eurot
Jan Zielonka, Vasturevolutsioon. Liberaalne Euroopa taganemisteel,
Varrak, 2020, hind: 15,00 eurot
Friederike Beck, Salajane migratsiooniplaan. Kuidas elitaarsed võrgustikud ELi, ÜRO ja ülirikaste fondide kaasabil Euroopat lammutavad,
OÜ Milestone Media, 2019, hind: 15,00 eurot
Heldi Kikas, Epp Koger ja Sirje Mets, Tööstuskaubaõpetus,
Argo, 2007, hind: 15,00 eurot
Ken Blanchard, Kersti Cilmer ja Michael OConnor, Väärtushoiakutel põhinev juhtimine,
Elmatar, 2004, hind: 9,00 eurot
Aino Siimon, Maaja Vadi, Organisatsioon ja organisatsioonikultuur,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999, hind: 18,00 eurot
Gareth Morgan, Organisatsiooni metafoorid,
Eesti Päevaleht, Sage Publications, 2008, hind: 19,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2463 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!