Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, 2002 Fontese Kirjastus

Tänapäeva erakordselt konkurentsitihedas ja keerulises maailmas on efektiivse marketingi eeltingimuseks oskus mõista ja ära kasutada arhetüüpseid tähendusi - leida oma brändi hing ning väljendada seda nii, et see haakuks universaalsete tunnete ja instinktidega. Selliste sügavate psüühikakihtide mõistmise ja ärakasutamisega mitte ainult ei anta brändile tähendus, vaid sellega võivad firmad ka suurendada turuosa ja kasvatada oma turuväärtust. Kangelane ja Lindprii pakub välja selgelt struktureeritud süsteemi, mida võivad järgida kõik äri- ning marketingispetsialistid. Lugejad õpivad mõistma oma tootekategooria sügavamat tähendust, et osata omistada seda ka oma brändile. Juhtides lugeja tähelepanu igas turundusprotsessi etapis varjul olevale kasutamata potentsiaalile, näitavad autorid ka seda, kuidas brändi ajalugu saab alguse tootest endast ja et seda on võimalik edasi anda mitte ainult reklaami, vaid ka ürituste, avalike suhete, organisatsiooni sisekultuuri/sisepoliitika ja heategevuse abil. Raamatu põnev haripunkt seob selle kõik kokku arutluseks, kuidas tootekategooria sügavam tähendus võib olla inspiratsiooniallikaks haruldase ja vastupandamatu brändi sünnile. Eessõna: Anu-Mall Naarits Originaali pealkiri: The hero and the outlaw. Building extraordinary brands through the power on archetypes kaubamärgid, brändid, arhetüübid, tootearendus, turundus, majandus, äri Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid

Raamatu autoriks on Margaret Mark, Carol S. Pearson kasutatud raamatud pealkirjaga Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände on raamat kirjastuselt Fontese Kirjastus aastast 2002

mille on kirjutanud Margaret Mark, Carol S. Pearson antud 2002 aasta raamat Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände on Margaret Mark, Carol S. Pearson oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände vanaraamat.ee raamatupood Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände",
teema: Majandus, poliitika

Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände
Pealkiri: Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände
Autor(id): Margaret Mark, Carol S. Pearson
Kujundaja: Heiko Unt, Ede Dreikurs, Karel Korp

Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kadre Vaik
ISBN: 9985935667
Lehekülgi: 326
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid


Seisukord: pisut kulunud nurgad, kaaned üle kiletatud, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 148 × 208 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega


Sisu:
Tänapäeva erakordselt konkurentsitihedas ja keerulises maailmas on efektiivse marketingi eeltingimuseks oskus mõista ja ära kasutada arhetüüpseid tähendusi - leida oma brändi hing ning väljendada seda nii, et see haakuks universaalsete tunnete ja instinktidega. Selliste sügavate psüühikakihtide mõistmise ja ärakasutamisega mitte ainult ei anta brändile tähendus, vaid sellega võivad firmad ka suurendada turuosa ja kasvatada oma turuväärtust.
"Kangelane ja Lindprii" pakub välja selgelt struktureeritud süsteemi, mida võivad järgida kõik äri- ning marketingispetsialistid. Lugejad õpivad mõistma oma tootekategooria sügavamat tähendust, et osata "omistada" seda ka oma brändile.
Juhtides lugeja tähelepanu igas turundusprotsessi etapis varjul olevale kasutamata potentsiaalile, näitavad autorid ka seda, kuidas brändi ajalugu saab alguse tootest endast ja et seda on võimalik edasi anda mitte ainult reklaami, vaid ka ürituste, avalike suhete, organisatsiooni sisekultuuri/sisepoliitika ja heategevuse abil. Raamatu põnev haripunkt seob selle kõik kokku arutluseks, kuidas tootekategooria sügavam tähendus võib olla inspiratsiooniallikaks haruldase ja vastupandamatu brändi sünnile.

Eessõna: Anu-Mall Naarits

Originaali pealkiri: The hero and the outlaw. Building extraordinary brands through the power on archetypes

kaubamärgid, brändid, arhetüübid, tootearendus, turundus, majandus, äri

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid

Hind: - info Hetkel on otsas*
*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Erik Linnaks, Raamatupidamise kontoplaan. Kontoplaani kasutamise juhend, Külim, 1995, hind: 4,50 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus, CAD-süsteemid, 2001, hind: 12,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk, Fontes, 1999, hind: 22,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika, TEA Kirjastus, 2001, hind: 11,00 eurot
J. C. Frost, Niiviisi teenisin ma 10 miljonit 6 kuu jooksul. Otseturustamine praktikas, 1997, hind: 9,00 eurot
Michael Watkins, Esimesed 90 päeva. Edu saavutamise strateegiad uutele juhtidele, Väike Vanker, 2007, hind: 13,00 eurot
Kaie Kerem, Kadrin Keres ja Mare Randveer, Mikroökonoomika alused, Külim, 2004, hind: 6,00 eurot
Antti Lääts, Meie, päästjad, Ilo, 2010, hind: 15,00 eurot
Koostanud: Jaak Kütt, Sissejuhatus raamatupidamisse, Külim, 2009, hind: 6,50 eurot
Jamie O. Harris, Tagasiside andmine, Äripäev, 2010, hind: 7,00 eurot
Peter F. Drucker, Juhtimise väljakutsed 21. sajandiks, Pegasus, 2003, hind: 15,00 eurot
Mark Casson, Ettevõtja. Majanduslik käsitlus II, LetraSepp, 1994, hind: 3,00 eurot
Jorma Ollila ja Harri Saukkomaa, Võimatu edu. Kasvulava Nokias, Äripäev, 2015, hind: 29,00 eurot
Jeffrey J. Fox, Kuidas saada müügimeistriks. Kuidas kliente hankida ja hoida, Sinisukk, 2002, hind: 9,00 eurot
Mart Jürisoo, Burnout- läbipõlemine, Fontes, 2004, hind: 22,00 eurot
Ed Catmull, Amy Wallace; toimetaja Signe Rummo, Loovuse kompanii. Kuidas ületada nähtamatud takistused, mis seisavad tõelise inspiratsiooni teel, Äripäev, 2015, hind: 29,00 eurot
Mao Tse-dung, Praktikast ja vastuoludest, Eesti Riiklik Kirjastus, 1958, hind: 5,00 eurot
Maire Otsus-Carpenter. Toimetanud: Mari-Epp Tirkkonen, Väikeettevõtte raamatupidamine, Äripäev, 2010, hind: 29,00 eurot
Sander Karu, Villu Zirnask, Eelarvestamine - üks strateegilise controllingu juurutamise eeldusi organisatsioonis, Rafiko, 2004, hind: 23,00 eurot
Juta Tikk, Finantsarvestus, Valgus, 2003, hind: 23,00 eurot
Jaan Alver, Lehte Alver, Lauri Reinberg, Finantsarvestus. Põhikursus, Deebet, 2004, hind: 30,00 eurot
Mare Randveer, Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu, Külim, 1997, hind: 6,50 eurot
Jaana Liigand, Ettevõtte riskid- äratundmine ja maandamine, Äripäev, 2005, hind: 12,00 eurot
Koostanud Jaak Leimann, Peremajanduse ABC, Vastus, 2005, hind: 10,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1523 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901