Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brändeAutor(id): Margaret Mark, Carol S. Pearson
Kujundaja: Heiko Unt, Ede Dreikurs, Karel Korp
Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kadre Vaik
ISBN: 9985935667
Lehekülgi: 326
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid
Seisukord: normaalses korras raamat
Mõõdud: 148 × 208 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Tänapäeva erakordselt konkurentsitihedas ja keerulises maailmas on efektiivse marketingi eeltingimuseks oskus mõista ja ära kasutada arhetüüpseid tähendusi - leida oma brändi hing ning väljendada seda nii, et see haakuks universaalsete tunnete ja instinktidega. Selliste sügavate psüühikakihtide mõistmise ja ärakasutamisega mitte ainult ei anta brändile tähendus, vaid sellega võivad firmad ka suurendada turuosa ja kasvatada oma turuväärtust.
"Kangelane ja Lindprii" pakub välja selgelt struktureeritud süsteemi, mida võivad järgida kõik äri- ning marketingispetsialistid. Lugejad õpivad mõistma oma tootekategooria sügavamat tähendust, et osata "omistada" seda ka oma brändile.
Juhtides lugeja tähelepanu igas turundusprotsessi etapis varjul olevale kasutamata potentsiaalile, näitavad autorid ka seda, kuidas brändi ajalugu saab alguse tootest endast ja et seda on võimalik edasi anda mitte ainult reklaami, vaid ka ürituste, avalike suhete, organisatsiooni sisekultuuri/sisepoliitika ja heategevuse abil. Raamatu põnev haripunkt seob selle kõik kokku arutluseks, kuidas tootekategooria sügavam tähendus võib olla inspiratsiooniallikaks haruldase ja vastupandamatu brändi sünnile.
Eessõna: Anu-Mall Naarits
Originaali pealkiri: The hero and the outlaw. Building extraordinary brands through the power on archetypes
kaubamärgid, brändid, arhetüübid, tootearendus, turundus, majandus, äri
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid
Hind:
15,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Peter Clayton, Kehakeel töökeskkonnas. Tõlgenda signaale ja reageeri õigesti.,
Koolibri, 2004, hind: 14,00 eurot
Pervez Ghauri, Kjell Gronhaug, Äriuuringute meetodid. Praktilisi näpunäiteid,
Külim, 2004, hind: 13,00 eurot
Aivar Hundimägi, Et valvekoer ei hammustaks. Kuidas suhelda meediaga?,
Äripäeva Kirjastus, 2004, hind: 15,00 eurot
Johnny Munkhammar, Reformide teejuht,
Kodanikuhariduse Sihtasutus, 2009, hind: 4,00 eurot
Mare Treumann, CD PUUDUB!!! Raamatupidamise kontoplaan. Kontode kirjeldus koos kommentaaridega,
Estada, 2002, hind: 10,00 eurot
Koostanud Õilme Muru, Pia Pikkor ja Jane Suu. Toimetanud Jane Suu, Turunduse võtmeisikud 2011,
Äripäev, 2011, hind: 7,00 eurot
Tarmo Salumaa, Mati Talvik, Alvar Saarniit, Personalijuhtimine koolis,
Merlecons ja Ko, 2007, hind: 12,00 eurot
Elina Tolmats; toimetaja Marge Kask, Loovustehnikad. 77 viisi ideede leidmiseks,
Äripäev, 2009, hind: 15,00 eurot
Bruce Tulgan, Ülemuse juhtimises pole midagi halba,
Ersen, 2016, hind: 13,00 eurot
Jüri Rünkla, Ärianalüüs,
Külim, 2003, hind: 10,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2349 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!