Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, 2002 Fontese Kirjastus

Tänapäeva erakordselt konkurentsitihedas ja keerulises maailmas on efektiivse marketingi eeltingimuseks oskus mõista ja ära kasutada arhetüüpseid tähendusi - leida oma brändi hing ning väljendada seda nii, et see haakuks universaalsete tunnete ja instinktidega. Selliste sügavate psüühikakihtide mõistmise ja ärakasutamisega mitte ainult ei anta brändile tähendus, vaid sellega võivad firmad ka suurendada turuosa ja kasvatada oma turuväärtust. Kangelane ja Lindprii pakub välja selgelt struktureeritud süsteemi, mida võivad järgida kõik äri- ning marketingispetsialistid. Lugejad õpivad mõistma oma tootekategooria sügavamat tähendust, et osata omistada seda ka oma brändile. Juhtides lugeja tähelepanu igas turundusprotsessi etapis varjul olevale kasutamata potentsiaalile, näitavad autorid ka seda, kuidas brändi ajalugu saab alguse tootest endast ja et seda on võimalik edasi anda mitte ainult reklaami, vaid ka ürituste, avalike suhete, organisatsiooni sisekultuuri/sisepoliitika ja heategevuse abil. Raamatu põnev haripunkt seob selle kõik kokku arutluseks, kuidas tootekategooria sügavam tähendus võib olla inspiratsiooniallikaks haruldase ja vastupandamatu brändi sünnile. Eessõna: Anu-Mall Naarits Originaali pealkiri: The hero and the outlaw. Building extraordinary brands through the power on archetypes kaubamärgid, brändid, arhetüübid, tootearendus, turundus, majandus, äri Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid

Raamatu autoriks on Margaret Mark, Carol S. Pearson kasutatud raamatud pealkirjaga Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände on raamat kirjastuselt Fontese Kirjastus aastast 2002

mille on kirjutanud Margaret Mark, Carol S. Pearson antud 2002 aasta raamat Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände on Margaret Mark, Carol S. Pearson oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände vanaraamat.ee raamatupood Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände",
teema: Majandus, poliitika

Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände
Pealkiri: Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände
Autor(id): Margaret Mark, Carol S. Pearson
Kujundaja: Heiko Unt, Ede Dreikurs, Karel Korp

Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kadre Vaik
ISBN: 9985935667
Lehekülgi: 326
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid


Seisukord: pisut kulunud nurgad, kaaned üle kiletatud, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 148 × 208 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega


Sisu:
Tänapäeva erakordselt konkurentsitihedas ja keerulises maailmas on efektiivse marketingi eeltingimuseks oskus mõista ja ära kasutada arhetüüpseid tähendusi - leida oma brändi hing ning väljendada seda nii, et see haakuks universaalsete tunnete ja instinktidega. Selliste sügavate psüühikakihtide mõistmise ja ärakasutamisega mitte ainult ei anta brändile tähendus, vaid sellega võivad firmad ka suurendada turuosa ja kasvatada oma turuväärtust.
"Kangelane ja Lindprii" pakub välja selgelt struktureeritud süsteemi, mida võivad järgida kõik äri- ning marketingispetsialistid. Lugejad õpivad mõistma oma tootekategooria sügavamat tähendust, et osata "omistada" seda ka oma brändile.
Juhtides lugeja tähelepanu igas turundusprotsessi etapis varjul olevale kasutamata potentsiaalile, näitavad autorid ka seda, kuidas brändi ajalugu saab alguse tootest endast ja et seda on võimalik edasi anda mitte ainult reklaami, vaid ka ürituste, avalike suhete, organisatsiooni sisekultuuri/sisepoliitika ja heategevuse abil. Raamatu põnev haripunkt seob selle kõik kokku arutluseks, kuidas tootekategooria sügavam tähendus võib olla inspiratsiooniallikaks haruldase ja vastupandamatu brändi sünnile.

Eessõna: Anu-Mall Naarits

Originaali pealkiri: The hero and the outlaw. Building extraordinary brands through the power on archetypes

kaubamärgid, brändid, arhetüübid, tootearendus, turundus, majandus, äri

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid

Hind: - info Hetkel on otsas*
*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Maris Kask, Anna Markina, Sunniviisilise töö ja tööjõu ärakasutamise eesmärgil viljeletav inimkaubandus Eestis, Tartu Ülikooli Kirjastus, 211, hind: 9,00 eurot
Luuk van Middelaar; toimetaja Toomas Hiio, Teekond Euroopasse. Kuidas kontinendist sai liit, , hind: 15,00 eurot
Junior Achievement, Majandusõpik, 1993, hind: 14,00 eurot
eessõnad: Aavo Kokk, Indrek Neivelt, Uus majandus. Üliõpilastööde konkursi 2000 [10 paremat tööd], Hansapank, Pärnu Konverentsid, 2000, hind: 7,00 eurot
Ann Marie Sabath, Head äritavad, Ersen, 2005, hind: 10,00 eurot
Karl Homann ja Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse III. Metodoloogia, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2010, hind: 2,50 eurot
Shere Hite, Seks ja äri. Sex & business, Fontese Kirjastus, 2001, hind: 1,50 eurot
Rahamaailma vägevad I osa, Eesti Raamat, 1976, hind: 4,00 eurot
H. Johani (toimetaja), Raamatukoguhoidja käsiraamat, Eesti Riiklik Kirjastus, 1964, hind: 3,00 eurot
Robert G. Hagström, Warren Buffetti tee. Maailma Suurima Investori investeerimisstrateegiad, K-Kirjastus, 2000, hind: 17,00 eurot
Koostanud Jaak Kivimäe, Ettevõtja turva-ABC 2, Estada, 2000, hind: 7,00 eurot
koostanud Jaak Kivimäe, Ettevõtja turva-ABC 1, Estada, 2000, hind: 7,00 eurot
Ruth Alas, Personalijuhtimine. Käsiraamat, Külim, 2005, hind: 15,00 eurot
Alan Lakein, Kuidas võita aega ja saavutada kontroll oma elu üle, Fontes, 1999, hind: 8,00 eurot
Charles Handy, Tühi vihmamantel. Tuleviku paradoksid, Fontes PMP, 1996, hind: 15,00 eurot
Gareth Morgan, Organisatsiooni metafoorid, Eesti Päevaleht, Sage Publications, 2008, hind: 19,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,50 eurot
Manfred F. R. Kets de Vries, Liider sohval, Väike Vanker, 2006, hind: 12,50 eurot
James A. Belasco, Ralph C. Stayer, Piisoni lend, Goldratt Baltic Network, 2000, hind: 15,00 eurot
Hans G. Tonndorf, Kaubanduse ja tööstuse logistika. Kulude vähendamise ja parema teenindamise strateegiad, Külim, 1998, hind: 3,50 eurot
Malle Karjatse, Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile, Ilo, 1998, hind: 6,00 eurot
William S. Brown, Makroökonoomika baasteooria, Külim, 1997, hind: 13,00 eurot
K. Kerem, M. Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus. Teine täiendatud trükk koos harjutusülesannete koguga (õpik), Balti Majandusjuhtide Koolitusprogramm, 2000, hind: 8,00 eurot
Jarmo R. Lehtinen, Kaj Storbacka, Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi, Aspectum Eesti, 1997, hind: 10,00 eurot
Lembo Tanning, Euroopa Liidu ja tema partnermaade majandus (1. osa). Majandusharud, Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus, 2002, hind: 12,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1465 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901