Teema: Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus
Pealkiri:
Fortnite. 2. peatükk. Mängujuhend. 100% mitteametlikAutor(id): Mojang
Kirjastus: Egmont Estonia
Linn: Tallinn
Aasta: 2020
Originaalkeel:
ISBN: 9789949786909
Lehekülgi: 96
Sari: Fortnite
Seisukord: pisut kulunud ja veidi muljuda saanud nurgad, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 136x148
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Maailma suurim Battle Royale on mustast august tagasi ja algab 2. peatükk! Kaart võib küll olla uhiuus, kuid Fortnite on endiselt tulvil tuliseid lahinguid ja ägedat ehitamist, lisaks uuendused nagu kalapüük ja mootorpaadid! See mängujuhend katab kogu uue peatüki, alates ehitusnippidest ja surmarelvade arsenalist kuni meeskonnamängu ja strateegiateni. Sobib nii algajale kui ka profile!
Märksõnad:
Egmont Estonia
Epic Games
Fortnite (mäng)
arvutimängud
videomängud
nõuanded
juhendid
Hind:
8,00 EURTeema
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet alla viimati lisatud:
Doug Lowe, Microsoft Office 2000 võhikutele. Alg- ja kesktase,
GT Tarkvara, 1999, hind: 5,00 eurot
Vaata maailma koolituse käsiraamat,
Sihtasutus ''Vaata maailma'', 2003, hind: 5,00 eurot
Haldur Õim, Inimene, keel ja arvuti ehk kompuuterlingvistika,
Valgus, 1983, hind: 4,00 eurot
Tanel Tammet, Teejuht võrgumaailma,
Ilmamaa, 1997, hind: 7,00 eurot
Jaak Pihlau, Infotehnoloogia käsiraamat koolidele ja iseõppijatele II. Arvutivõrgud ja multimeedia,
Külim, 1998, hind: 11,00 eurot
koostanud Ü. Kaasik., Programme kõigile. Süsteemi TEX põhimõisteid,
Tartu Ülikool, 1992, hind: 5,00 eurot
Alo Linntam, Microsoft Visual Basic 6.0 kasutamine (koos selgitavate näidetega),
Külim, 2005, hind: 12,00 eurot
Parimad arvutimängud II,
Ersen, 1997, hind: 5,00 eurot
Rein Jürgenson, Programmeerimine kolmanda põlvkonna arvuteile,
Valgus, 1977, hind: 6,00 eurot
Ülo Kaasik, Jüri Kiho, Mare Koit, Kuidas programmeerida,
Valgus, 1990, hind: 7,00 eurot
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet all on 401 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!