Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni. 80 mõistet, mida iga juht peaks teadma, Philip Kotler, Eesti Ekspressi Kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni. 80 mõistet, mida iga juht peaks teadma
Autor(id): Philip Kotler

Kirjastus: Eesti Ekspressi Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
ISBN: 998594478
Lehekülgi: 191

Seisukord: kohati kulunud ümbrispaber, raamatukogu ja raamatukogust mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korralik

Mõõdud: 165 × 240 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega, ümbrispaberiga

Sisu:

Turundusmaailma üks enim lugupeetud mees Philip Kotler on oma raamatusse valinud tänast ja tulevikku silmas pidades kõige olulisemad turunduskäsitlused. Ta pakub värskeid ja ergutavaid mõtteid, kuidas turundus muutub ja kuidas turundusjuhid peavad muutuma koos sellega.
Kotler keskendub kaheksakümnele turunduse põhimõistele ning jagab oma neljakümneaastase karjääri jooksul saadud kogemusi ja valgustavaid mõtisklusi. Tema arutlemine valgustab teemasid nagu kaubamärgindus, konkurentsieelis, loovus, kliendisuhete juhtimine, andmebaasi turundus, eristumine, uuenduslikkus, positsioonimine ja segmentimine.
Teemad on ritta seatud inglise tähestiku järgi. Asjakohane ja ettevaatav raamat on kasulik nii turundusalal algajatele kui ka neile kogenud juhtidele, kes tahavad end viimase mõtlemisega kursis hoida.

Originaali pealkiri: Marketing insights from A to Z. 80 concepts every manager needs to know. Eesti keeles

Märksõnad:

turundus
käsiraamatud

Hind: - Hetkel on otsas*

*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.

Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni. 80 mõistet, mida iga juht peaks teadma, Philip Kotler, Eesti Ekspressi Kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni. 80 mõistet, mida iga juht peaks teadma, Philip Kotler, Eesti Ekspressi Kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni. 80 mõistet, mida iga juht peaks teadma, Philip Kotler, Eesti Ekspressi Kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni. 80 mõistet, mida iga juht peaks teadma, Philip Kotler, Eesti Ekspressi Kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 35 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Üheskoos lugejatega
Kataloogi täiendamisel oleme eelkõige lähtunud  huvipakkuvatest väljaannetest. Võimalik on raamatuid osta veebilehe kaudu ja plaan on pakkuda edaspidi veelgi lisaks võõrkeelset kirjandust.

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 


www.vanaraamat.ee © 2020 Biblio OÜ » Kasutatud raamatud