Nõusolekuturundus Kuidas muuta võõraid Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
Autor(id): Seth Godin
Kujundaja: Arbo Tammiksaar


Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 2000
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Tambet Orrin
ISBN: 9985919491
Lehekülgi: 239
Sari: New Economy Library

Seisukord: pisut kulunud kaaned, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras

Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega

Sisu:
#T188# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 098

Internetiturunduse pioneer Seth Godin ütleb oma raamatus, et tema eesmärgiks on muuta käesoleval ajal valitsevaid turundustavasid. Kas annate talle võimaluse näidata teile tulevikku?
Mees, keda «Business Week» on nimetanud «infoajastu ettevõtja musternäidiseks», tutvustab oma raamatus epohhiloovat kontseptsiooni, mis võimaldab turundusspetsialistil anda oma sõnumile selline kuju, mida tarbija on nõus tõrkumata vastu võtma. Ükskõik, kas tegemist on telereklaamiga, mis katkestab lemmiksaate või telefonireklaamiga, mis kisub meid eemale perekondliku õhtusöögi juurest - traditsiooniline turundus põhineb lootusel tõmmata tähelepanu kõrvale tegevuselt, millega me parajasti ametis oleme. Seth Godin nimetab seda liiki turundust «vahelesegamise turunduseks» ja nagu üha enam märgatakse, ei tööta see tänapäeval. Selle asemel, et riskida potentsiaalse kliendi pahandamisega, röövides tema kõige väärtuslikumat ressurssi - aega, pakub nõusoleku- ehk loaturundus välja tarbijale ahvatleva võimaluse võtta reklaam vastu vabatahtlikult.
Käesolevas raamatus tutvustab internetiturunduse pioneer fundamentaalselt erinevat lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele. Jõudes välja nende inimesteni, kes on andnud märku oma soovist mingi toote kohta rohkem teada saada, võimaldab nõusolekuturundus firmadel arendada pikaajalisi suhteid klientidega, võita tarbijate usaldust ja kasvatada kaubamärgiteadlikkust, suurendades seeläbi oluliselt oma võimalusi müüa.

Originaali pealkiri: Permission marketing. Turning strangers into friends, and friends into customers

turundus, turundusstrateegiad, reklaamifirmad, reklaam, e-äri, müügijuhtimine, tarbijakäitumine, tarbijahuvid, turuosa, interaktiivsus

Sari: New Economy Library

Hind: 7,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Dan S. Cohen, John P. Kotter, Muudatuste keskmes,
Pegasus, 2004, hind: 23,00 eurot

Jaak Leimann, Per-Hugo Skärvad, Juhan Teder, Strateegiline juhtimine,
Külim, 2003, hind: 18,00 eurot

Ruth Alas, Juhtimise alused,
Külim, 2004, hind: 10,00 eurot

Erti Luik, Internetiturundaja lauaraamat,
Äripäev, 2011, hind: 20,00 eurot

Heinrich Tiido ; Eesti NSV Poliitiliste ja Teadusalaste Teadmiste Levitamise Ühing, Nõukogude maareform Eestis [1940./41. aastal],
Eesti Riiklik Kirjastus, 1960, hind: 4,50 eurot

Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk,
Fontes, 1999, hind: 28,00 eurot

Mihkel Truman & Jaak Roosaare, Kuidas saada rahatargaks? Rikkaks saamise õpik koolinoortele,
Leguar Capital OÜ, 2017, hind: 30,00 eurot

Martin McCauley, Afganistan ja Kesk-Aasia. Nüüdisajalugu,
Olion, 2003, hind: 13,00 eurot

Suhtekorralduse ABC,
Noor-Isamaa, 2000, hind: 3,50 eurot

Majandusarvestus & finantsjuhtimine IV. Accounting & Financial Management,
Atlex, 2002, hind: 8,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2006 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 45 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2022 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud