Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, 2000 Fontese Kirjastus

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 098 Internetiturunduse pioneer Seth Godin ütleb oma raamatus, et tema eesmärgiks on muuta käesoleval ajal valitsevaid turundustavasid. Kas annate talle võimaluse näidata teile tulevikku? Mees, keda «Business Week» on nimetanud «infoajastu ettevõtja musternäidiseks», tutvustab oma raamatus epohhiloovat kontseptsiooni, mis võimaldab turundusspetsialistil anda oma sõnumile selline kuju, mida tarbija on nõus tõrkumata vastu võtma. Ükskõik, kas tegemist on telereklaamiga, mis katkestab lemmiksaate või telefonireklaamiga, mis kisub meid eemale perekondliku õhtusöögi juurest - traditsiooniline turundus põhineb lootusel tõmmata tähelepanu kõrvale tegevuselt, millega me parajasti ametis oleme. Seth Godin nimetab seda liiki turundust «vahelesegamise turunduseks» ja nagu üha enam märgatakse, ei tööta see tänapäeval. Selle asemel, et riskida potentsiaalse kliendi pahandamisega, röövides tema kõige väärtuslikumat ressurssi - aega, pakub nõusoleku- ehk loaturundus välja tarbijale ahvatleva võimaluse võtta reklaam vastu vabatahtlikult. Käesolevas raamatus tutvustab internetiturunduse pioneer fundamentaalselt erinevat lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele. Jõudes välja nende inimesteni, kes on andnud märku oma soovist mingi toote kohta rohkem teada saada, võimaldab nõusolekuturundus firmadel arendada pikaajalisi suhteid klientidega, võita tarbijate usaldust ja kasvatada kaubamärgiteadlikkust, suurendades seeläbi oluliselt oma võimalusi müüa. Originaali pealkiri: Permission marketing. Turning strangers into friends, and friends into customers turundus, turundusstrateegiad, reklaamifirmad, reklaam, e-äri, müügijuhtimine, tarbijakäitumine, tarbijahuvid, turuosa, interaktiivsus Sari: New Economy Library

Raamatu autoriks on Seth Godin kasutatud raamatud pealkirjaga Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks on raamat kirjastuselt Fontese Kirjastus aastast 2000

mille on kirjutanud Seth Godin antud 2000 aasta raamat Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks on Seth Godin oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks vanaraamat.ee raamatupood Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks",
teema: Majandus, poliitika

Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
Pealkiri: Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
Autor(id): Seth Godin
Kujundaja: Arbo Tammiksaar

Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 2000
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Tambet Orrin
ISBN: 9985919491
Lehekülgi: 239
Sari: New Economy Library


Seisukord: pisut kulunud kaaned, nimi sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 098

Internetiturunduse pioneer Seth Godin ütleb oma raamatus, et tema eesmärgiks on muuta käesoleval ajal valitsevaid turundustavasid. Kas annate talle võimaluse näidata teile tulevikku?
Mees, keda «Business Week» on nimetanud «infoajastu ettevõtja musternäidiseks», tutvustab oma raamatus epohhiloovat kontseptsiooni, mis võimaldab turundusspetsialistil anda oma sõnumile selline kuju, mida tarbija on nõus tõrkumata vastu võtma. Ükskõik, kas tegemist on telereklaamiga, mis katkestab lemmiksaate või telefonireklaamiga, mis kisub meid eemale perekondliku õhtusöögi juurest - traditsiooniline turundus põhineb lootusel tõmmata tähelepanu kõrvale tegevuselt, millega me parajasti ametis oleme. Seth Godin nimetab seda liiki turundust «vahelesegamise turunduseks» ja nagu üha enam märgatakse, ei tööta see tänapäeval. Selle asemel, et riskida potentsiaalse kliendi pahandamisega, röövides tema kõige väärtuslikumat ressurssi - aega, pakub nõusoleku- ehk loaturundus välja tarbijale ahvatleva võimaluse võtta reklaam vastu vabatahtlikult.
Käesolevas raamatus tutvustab internetiturunduse pioneer fundamentaalselt erinevat lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele. Jõudes välja nende inimesteni, kes on andnud märku oma soovist mingi toote kohta rohkem teada saada, võimaldab nõusolekuturundus firmadel arendada pikaajalisi suhteid klientidega, võita tarbijate usaldust ja kasvatada kaubamärgiteadlikkust, suurendades seeläbi oluliselt oma võimalusi müüa.

Originaali pealkiri: Permission marketing. Turning strangers into friends, and friends into customers

turundus, turundusstrateegiad, reklaamifirmad, reklaam, e-äri, müügijuhtimine, tarbijakäitumine, tarbijahuvid, turuosa, interaktiivsus

Sari: New Economy Library

Hind: 7,00 EUR
Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Fontese Kirjastus, 2000, hind: 7,00 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Karl Marx, Friedrich Engels, Valitud teosed. 2. köide, Eesti Riiklik Kirjastus, 1960, hind: 17,00 eurot
Karl Marx, Kapital I-III, Eesti Riiklik Kirjastus, hind: 50,00 eurot
Robert Kiyosaki, Ebaõiglane privileeg, Sinisukk, 2011, hind: 10,00 eurot
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast, Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
Martin Yate, Palgake parimaid, Elmatar, 2001, hind: 12,00 eurot
Issai Duberštein, Edgar Lintševski, Kutse-eetika ja psühholoogia kaubanduses, Valgus, 1983, hind: 3,00 eurot
Toimetanud Kadri Seeder ja Berk Vaher, Töö ja pere, Eesti Tööandjate Keskliit, 2007, hind: 14,00 eurot
Tiina Saar, Kuidas võita maailma parim töökoht, Eesti Ekspressi Kirjastus, 2005, hind: 11,00 eurot
Koostanud Erik Terk, Erastamine Eestis: ideoloogia, läbiviimine, tulemused, Eesti Tuleviku-uuringute Instituut, 1999, hind: 12,00 eurot
Herbert Metsa, Tootmise arengu nüüdisprobleemid, Eesti Raamat, 1984, hind: 3,00 eurot
Russ Whitney, Kuidas kinnisvara aitab jõukaks saada?, Philos, 2003, hind: 23,00 eurot
Paavo Kangur, Kapitali sünd. 25 aastat Ideal OÜ lugu. Esimene raamat, 1990-2015, Inglisilla Produktsioon, 2016, hind: 5,00 eurot
Robert S. Kaplan, David P. Norton, Tasakaalus tulemuskaart. Strateegialt tegudele, Pegasus, 2003, hind: 27,00 eurot
Aktiivne müük ja turundus, Estada, 2001, hind: 5,00 eurot
Niklas Modig, Pär Åhlström, See on lean. Tõhususe paradoksi lahendamine, Äripäev, 2016, hind: 30,00 eurot
artiklid valinud: Maria Kütt, Katrina Laurson, Lia Ratnik ja Milvi Tepp, Vedur, vagun, pidur. Kuidas muudatused edukalt ellu viia. Harvard Business Review valitud artiklid, Eesti Personalijuhtimise Ühing PARE, 2015, hind: 26,00 eurot
Belbini teejuht. Kuidas tööl edu saavutada, Äripäev, 2017, hind: 19,00 eurot
Tiit Ulas, Vaba riik tavakodaniku vaatenurgast. Analüüse ja arvamusi aastatest 1988-2013, Ortwil, 2013, hind: 3,00 eurot
Toomas Kümmel, Ain Seppiku süümeskandaal, Eesti Päevaleht, 2003, hind: 7,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!, Sinisukk, 2005, hind: 8,50 eurot
Zig Ziglar, Ziglari müügisaladused, Elmatar, 2000, hind: 33,00 eurot
Sander Karu, Juhtimise võlu ja valu (2. osa). Eesti tippjuhtide mõtteid oma tööst, Rafiko, 2002, hind: 9,00 eurot
Mark Earls, Loova ajastu koidik. Äri, banaanid ja turunduse surm, Fontes, 2003, hind: 4,50 eurot
Paul Luhtein, Ivo Manfred Rebane ja Hannes Walter, Eesti riiklikud teenetemärgid. The Estonian state decorations. Les decorations nationales de lEstonie, SE & JS, 1998, hind: 17,00 eurot
Andres Arrak, Raul Eamets, Toomas Karm, Tõnis Mets, Raul Omel, Romet Rand, Viktor Trasberg, Helina Vigla, Avo Viiol, Endriko Võrklaev, Majanduse ABC, Audentes-Avatar, 2002, hind: 13,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1555 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901