Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, 2000 Fontese Kirjastus

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 098 Internetiturunduse pioneer Seth Godin ütleb oma raamatus, et tema eesmärgiks on muuta käesoleval ajal valitsevaid turundustavasid. Kas annate talle võimaluse näidata teile tulevikku? Mees, keda «Business Week» on nimetanud «infoajastu ettevõtja musternäidiseks», tutvustab oma raamatus epohhiloovat kontseptsiooni, mis võimaldab turundusspetsialistil anda oma sõnumile selline kuju, mida tarbija on nõus tõrkumata vastu võtma. Ükskõik, kas tegemist on telereklaamiga, mis katkestab lemmiksaate või telefonireklaamiga, mis kisub meid eemale perekondliku õhtusöögi juurest - traditsiooniline turundus põhineb lootusel tõmmata tähelepanu kõrvale tegevuselt, millega me parajasti ametis oleme. Seth Godin nimetab seda liiki turundust «vahelesegamise turunduseks» ja nagu üha enam märgatakse, ei tööta see tänapäeval. Selle asemel, et riskida potentsiaalse kliendi pahandamisega, röövides tema kõige väärtuslikumat ressurssi - aega, pakub nõusoleku- ehk loaturundus välja tarbijale ahvatleva võimaluse võtta reklaam vastu vabatahtlikult. Käesolevas raamatus tutvustab internetiturunduse pioneer fundamentaalselt erinevat lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele. Jõudes välja nende inimesteni, kes on andnud märku oma soovist mingi toote kohta rohkem teada saada, võimaldab nõusolekuturundus firmadel arendada pikaajalisi suhteid klientidega, võita tarbijate usaldust ja kasvatada kaubamärgiteadlikkust, suurendades seeläbi oluliselt oma võimalusi müüa. Originaali pealkiri: Permission marketing. Turning strangers into friends, and friends into customers turundus, turundusstrateegiad, reklaamifirmad, reklaam, e-äri, müügijuhtimine, tarbijakäitumine, tarbijahuvid, turuosa, interaktiivsus Sari: New Economy Library

Raamatu autoriks on Seth Godin kasutatud raamatud pealkirjaga Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks on raamat kirjastuselt Fontese Kirjastus aastast 2000

mille on kirjutanud Seth Godin antud 2000 aasta raamat Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks on Seth Godin oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks vanaraamat.ee raamatupood Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks",
teema: Majandus, poliitika

Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
Pealkiri: Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
Autor(id): Seth Godin
Kujundaja: Arbo Tammiksaar

Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 2000
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Tambet Orrin
ISBN: 9985919491
Lehekülgi: 239
Sari: New Economy Library


Seisukord: pisut kulunud kaaned, nimi sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 098

Internetiturunduse pioneer Seth Godin ütleb oma raamatus, et tema eesmärgiks on muuta käesoleval ajal valitsevaid turundustavasid. Kas annate talle võimaluse näidata teile tulevikku?
Mees, keda «Business Week» on nimetanud «infoajastu ettevõtja musternäidiseks», tutvustab oma raamatus epohhiloovat kontseptsiooni, mis võimaldab turundusspetsialistil anda oma sõnumile selline kuju, mida tarbija on nõus tõrkumata vastu võtma. Ükskõik, kas tegemist on telereklaamiga, mis katkestab lemmiksaate või telefonireklaamiga, mis kisub meid eemale perekondliku õhtusöögi juurest - traditsiooniline turundus põhineb lootusel tõmmata tähelepanu kõrvale tegevuselt, millega me parajasti ametis oleme. Seth Godin nimetab seda liiki turundust «vahelesegamise turunduseks» ja nagu üha enam märgatakse, ei tööta see tänapäeval. Selle asemel, et riskida potentsiaalse kliendi pahandamisega, röövides tema kõige väärtuslikumat ressurssi - aega, pakub nõusoleku- ehk loaturundus välja tarbijale ahvatleva võimaluse võtta reklaam vastu vabatahtlikult.
Käesolevas raamatus tutvustab internetiturunduse pioneer fundamentaalselt erinevat lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele. Jõudes välja nende inimesteni, kes on andnud märku oma soovist mingi toote kohta rohkem teada saada, võimaldab nõusolekuturundus firmadel arendada pikaajalisi suhteid klientidega, võita tarbijate usaldust ja kasvatada kaubamärgiteadlikkust, suurendades seeläbi oluliselt oma võimalusi müüa.

Originaali pealkiri: Permission marketing. Turning strangers into friends, and friends into customers

turundus, turundusstrateegiad, reklaamifirmad, reklaam, e-äri, müügijuhtimine, tarbijakäitumine, tarbijahuvid, turuosa, interaktiivsus

Sari: New Economy Library

Hind: 7,00 EUR
Otsing autori järgi:

Seth Godin, Lilla lehm, Väike Vanker, 2006, hind: 12,00 eurot
Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Fontese Kirjastus, 2000, hind: 7,00 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Roger Fisher, William Ury, Kuidas võita vaidlusi ja läbirääkimisi, Fontes, 1992, hind: 3,50 eurot
Richard Nelson Bolles, Mis värvi on sinu langevari. Praktiline käsiraamat neile, kes töökohta otsivad või vahetada tahavad, K-Kirjastus, 2000, hind: 11,00 eurot
ISO 9001 väikeettevõtetele. Mida teha. Nõuanded tehniliselt komiteelt ISO/TC 176, Eesti Standardikeskus, 2003, hind: 10,00 eurot
Peter S. Pande, Robert P. Neuman ja Roland R. Cavanagh, Kuue sigma tee. Kuidas GE, Motorola jt tippettevõtted oma sooritusi lihvivad, Pegasus, 2002, hind: 16,00 eurot
Tiiu Paas, Kvantitatiivsed meetodid majanduses (Majandusmatemaatika), Tartu Ülikooli Majandusteaduskond, 1997, hind: 9,00 eurot
Al Ries, Jack Trout, Positsioneerimine: võitlus mõistuse pärast, Eesti Ekspressi Kirjastus, 2003, hind: 10,50 eurot
P. M. Senge, A. Kleiner, C. Roberts, R. B. Ross, B. J. Smith, Viie distsipliini käsiraamat, Fontes, 2003, hind: 19,00 eurot
Zig Ziglar, Ziglari müügisaladused, Elmatar, 2000, hind: 33,00 eurot
Koostanud Jelena Rootamm-Valter, Sekretäri ABC, Vastus, 1998, hind: 5,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,50 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess, Fontes, 1998, hind: 22,00 eurot
Hardo Pajula, Majanduslik inimene ja poliitiline loom, Eesti Keele Sihtasutus, 2014, hind: 8,00 eurot
Jon M. Huntsman, Võitjad sohki ei tee. Ka mitte raskel ajal, Pilgrim, 2012, hind: 14,00 eurot
Tim Harford, Kohanemine. Miks edu saab ikka alguse ebaõnnestumisest, Hermes, 2012, hind: 14,50 eurot
Robert T. Kiyosaki ja Donald J. Trump, Midase puudutus, Sinisukk, 2012, hind: 10,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rahavoo kvadrant. Rikka isa teejuht rahalisele vabadusele, Sinisukk, 2006, hind: 11,00 eurot
Ruth Alas, Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon, Külim, 2002, hind: 4,50 eurot
Robin Jay, Ärilõunate kunst, Ersen, 2006, hind: 1,70 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine, Külim, 2001, hind: 12,00 eurot
Eesti Roheline Liikumine, 1988, hind: 2,00 eurot
Manfred Kets de Vries, Juhtimise müstika. käsiraamat inimestega töötamiseks, Pegasus, 2003, hind: 8,00 eurot
Des Dearlove, Äri Richard Bransoni moodi. Maailma suurima kaubamärgikuninga 10 saladust, Ilo, 2001, hind: 10,00 eurot
Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia, Mondo, 2004, hind: 16,00 eurot
Tiiu Paas; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, majandusinformaatika ja -modelleerimise instituut, Sissejuhatus ökonomeetriasse, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 11,00 eurot
Raivo Uukkivi, Vallavanema aruanne. Rae vald 2004-2009, Mixi, 2009, hind: 12,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1512 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901