Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Õpetaja professionaalsuse ning õpetajahariduse kaasaegsed arengusuundumusedAutor(id): Viive-Riina Ruus
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9789985584309
Lehekülgi: 52
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 320x210
Suurus: suures formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 220
Raamat annab ülevaate õpetaja professionaalsuse ja õpetajahariduse erinevatest tõlgendustest ja alternatiividest kaasajal, kirjeldab mõnede arengute ohtusid ja põhjendab Eestile sobiva arenguraja valikut. Valikute mõtestamiseks on esitatud ülevaade USA, Suurbritannia ja Soome kaasaegsetest mudelitest ning OECD kooli-, ELi õpetajahariduse ja Eesti hariduse tulevikustsenaariumitest. Lisaks on kirjeldatud kaasaegseid arusaamu elukutselisusest ning OECD soovitusliku iseloomuga õpetajapoliitikat. Pikemalt peatub autor ELi ülikoolide pilootprojektil "Euroopa haridusstruktuuride häälestamine", mille eesmärgiks oli luua ühine keel õppekavade koostamiseks ja kirjeldamiseks, eriti aga sellel osal, mis kirjeldab haridusala asjatundjate, sh õpetajate kompetentse euroopalike arusaamade kohaselt ning soovitusi nendega kooskõlas olevate kasvatusteaduste ning õpetajahariduse õppekavade koostamiseks. Autor on välja töötanud mudeli, kuidas määratleda kasvatusteaduste teadmistekorpus, mis võiks olla õpetajahariduse sisu ja õppekava moodulite lähtealuseks. Kellele on raamat suunatud? Eeskätt neile, kes kujundavad ja mõjutavad Eesti õpetajapoliitikat (parlamendi liikmed, hariduse administraatorid nii kesk- kui kohaliku võimu tasandil, õpetajate ja lastevanemate organisatsioonid), lisaks neile, kes on tegevad õpetajate esma- ja täiendõppes ning koostavad samu õppekavu. Autori lootused on seotud ka õpetajaks õppivate üliõpilaste ja õpetajatega: kirjutis peaks andma neile mõtlemisainet ning olema toeks iseenda kutseidentiteedi kujundamisel.
Märksõnad:
Tallinna Ülikooli Kirjastus
õpetajad
professionaalsus
kutseoskused
õpetajakoolitus
arengusuunad
stsenaariumid
pedagoogika
hariduskorraldus
Hind:
7,00 EURTeema
Pedagoogika ja lastekasvatus alla viimati lisatud:
Anna Wahlgren, Kooskasvamine. Laste hooldamine ja kasvatamine. 0-16 eluaastat,
TEA Kirjastus, 2011, hind: 27,00 eurot
Heidi Murkoff, Arlene Eisenberg ja Sandee E. Hathaway, Mida oodata: esimene eluaasta,
Pegasus, 2011, hind: 30,00 eurot
Ülle Liivamägi, Uue elu algus. Teejuht loomuliku ehk aktiivsünnituse juurde,
Ü. Liivamägi, 1997, hind: 6,00 eurot
Gisela Eberlein, Tervete laste hirmud,
Valgus, 1987, hind: 4,00 eurot
Alison Gopnik, Patricia K. Kuhl ja Andrew N. Meltzoff, Kuidas beebid mõtlevad. Uurimus lapsepõlvest,
Eesti Ekspressi Kirjastus, 2003, hind: 12,00 eurot
Kadri Ugur. Juhendaja: Epp Lauk; Tartu Ülikool, sotsiaalteaduskond, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond, Meediaõpetus põhikoolis. Tugimaterjale õpetajale. Magistritöö,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2004, hind: 8,00 eurot
Raisa Cacciatore, Samuli Koiso-Kanttila, Päästke poisid!,
Varrak, 2009, hind: 21,00 eurot
koostaja Sirje Aher, Tuuliku tunnid. Keskkond ja säästev areng üldhariduskooli õppekava läbiva teemana,
Arenguprogrammide Keskus EMI-ECO, 2002, hind: 15,00 eurot
Michael Rutter, Geenid ja käitumine. Looduse ja kasvatuse koosmõju,
Pegasus, 2007, hind: 9,00 eurot
Sally Ward, Terane laps. Raamat uutmoodi lastekasvatusest,
Varrak, 2001, hind: 15,00 eurot
Pedagoogika ja lastekasvatus all on 1536 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!