Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Õpetaja professionaalsuse ning õpetajahariduse kaasaegsed arengusuundumusedAutor(id): Viive-Riina Ruus
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9789985584309
Lehekülgi: 52
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 320x210
Suurus: suures formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 220
Raamat annab ülevaate õpetaja professionaalsuse ja õpetajahariduse erinevatest tõlgendustest ja alternatiividest kaasajal, kirjeldab mõnede arengute ohtusid ja põhjendab Eestile sobiva arenguraja valikut. Valikute mõtestamiseks on esitatud ülevaade USA, Suurbritannia ja Soome kaasaegsetest mudelitest ning OECD kooli-, ELi õpetajahariduse ja Eesti hariduse tulevikustsenaariumitest. Lisaks on kirjeldatud kaasaegseid arusaamu elukutselisusest ning OECD soovitusliku iseloomuga õpetajapoliitikat. Pikemalt peatub autor ELi ülikoolide pilootprojektil "Euroopa haridusstruktuuride häälestamine", mille eesmärgiks oli luua ühine keel õppekavade koostamiseks ja kirjeldamiseks, eriti aga sellel osal, mis kirjeldab haridusala asjatundjate, sh õpetajate kompetentse euroopalike arusaamade kohaselt ning soovitusi nendega kooskõlas olevate kasvatusteaduste ning õpetajahariduse õppekavade koostamiseks. Autor on välja töötanud mudeli, kuidas määratleda kasvatusteaduste teadmistekorpus, mis võiks olla õpetajahariduse sisu ja õppekava moodulite lähtealuseks. Kellele on raamat suunatud? Eeskätt neile, kes kujundavad ja mõjutavad Eesti õpetajapoliitikat (parlamendi liikmed, hariduse administraatorid nii kesk- kui kohaliku võimu tasandil, õpetajate ja lastevanemate organisatsioonid), lisaks neile, kes on tegevad õpetajate esma- ja täiendõppes ning koostavad samu õppekavu. Autori lootused on seotud ka õpetajaks õppivate üliõpilaste ja õpetajatega: kirjutis peaks andma neile mõtlemisainet ning olema toeks iseenda kutseidentiteedi kujundamisel.
Märksõnad:
Tallinna Ülikooli Kirjastus
õpetajad
professionaalsus
kutseoskused
õpetajakoolitus
arengusuunad
stsenaariumid
pedagoogika
hariduskorraldus
Hind:
7,00 EURTeema
Pedagoogika ja lastekasvatus alla viimati lisatud:
Heidi Murkoff, Arlene Eisenberg, Sandee Hathaway; eessõna: Reet Raukas, Mida oodata: esimene eluaasta,
Pegasus, 2008, hind: 27,00 eurot
Anna Wahlgren, Kooskasvamine. Laste hooldamine ja kasvatamine. 0-16 eluaastat,
TEA Kirjastus, 2011, hind: 37,00 eurot
Martha Underwood Barnard, Kuidas aidata depressioonis last,
Ersen, 2005, hind: 22,00 eurot
Robert Fulghum, Kõik, mis ma tegelikult teadma pean, omandasin ma lasteaias. Ebaharilikud mõtted harilikest asjadest,
Olion, 2001, hind: 9,00 eurot
Henry Blid, Rahvakoolitus - õpiringid,
ESDP Kirjastus, 1993, hind: 6,00 eurot
Sally Ward, Terane laps,
Varrak ja Maaleht, 2015, hind: 17,00 eurot
Aletha J. Solter. Toimetanud: Sirje Otstavel, Nutt ja jonnihood. Kuidas aidata lapsel oma tunnetega toime tulla?,
Väike Vanker, 2007, hind: 20,00 eurot
Ronald M. Rapee, Susan H. Spence, Vanessa Cobham jt, Kuidas aidata oma muretsevat last,
Ersen, 2005, hind: 20,00 eurot
Toom Õunapuu, Õpetamiskunsti viidad. Kogenud koolimehe 25 päästerõngast,
Koolibri, 2003, hind: 4,00 eurot
Karin Hango, Kuidas vannitada dinosaurust ehk harjutusi lastele loovuse arendamiseks,
Elmatar, 1993, hind: 11,00 eurot
Pedagoogika ja lastekasvatus all on 1475 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!