Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Õpetaja professionaalsuse ning õpetajahariduse kaasaegsed arengusuundumusedAutor(id): Viive-Riina Ruus
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9789985584309
Lehekülgi: 52
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 320x210
Suurus: suures formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 220
Raamat annab ülevaate õpetaja professionaalsuse ja õpetajahariduse erinevatest tõlgendustest ja alternatiividest kaasajal, kirjeldab mõnede arengute ohtusid ja põhjendab Eestile sobiva arenguraja valikut. Valikute mõtestamiseks on esitatud ülevaade USA, Suurbritannia ja Soome kaasaegsetest mudelitest ning OECD kooli-, ELi õpetajahariduse ja Eesti hariduse tulevikustsenaariumitest. Lisaks on kirjeldatud kaasaegseid arusaamu elukutselisusest ning OECD soovitusliku iseloomuga õpetajapoliitikat. Pikemalt peatub autor ELi ülikoolide pilootprojektil "Euroopa haridusstruktuuride häälestamine", mille eesmärgiks oli luua ühine keel õppekavade koostamiseks ja kirjeldamiseks, eriti aga sellel osal, mis kirjeldab haridusala asjatundjate, sh õpetajate kompetentse euroopalike arusaamade kohaselt ning soovitusi nendega kooskõlas olevate kasvatusteaduste ning õpetajahariduse õppekavade koostamiseks. Autor on välja töötanud mudeli, kuidas määratleda kasvatusteaduste teadmistekorpus, mis võiks olla õpetajahariduse sisu ja õppekava moodulite lähtealuseks. Kellele on raamat suunatud? Eeskätt neile, kes kujundavad ja mõjutavad Eesti õpetajapoliitikat (parlamendi liikmed, hariduse administraatorid nii kesk- kui kohaliku võimu tasandil, õpetajate ja lastevanemate organisatsioonid), lisaks neile, kes on tegevad õpetajate esma- ja täiendõppes ning koostavad samu õppekavu. Autori lootused on seotud ka õpetajaks õppivate üliõpilaste ja õpetajatega: kirjutis peaks andma neile mõtlemisainet ning olema toeks iseenda kutseidentiteedi kujundamisel.
Märksõnad:
Tallinna Ülikooli Kirjastus
õpetajad
professionaalsus
kutseoskused
õpetajakoolitus
arengusuunad
stsenaariumid
pedagoogika
hariduskorraldus
Hind:
7,00 EURTeema
Pedagoogika ja lastekasvatus alla viimati lisatud:
Jaan Kõrgesaar, Sissejuhatus hariduslike erivajaduste käsitlusse,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Mare Leino, Kui koolis on halb,
AS Ajakirjade Kirjastus, 2009, hind: 8,00 eurot
Loone Ots; juhendaja: Jaan Mikk; Tartu Ülikooli pedagoogika osakond, Mitmekultuurilise hariduse õppekomplekt eesti kirjanduse näitel,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999, hind: 7,00 eurot
toimetamine ja kujundus: Ülle Liivamägi, Mari Kalkun, Marvi Vihman, Sternum e-perekool I. Artiklid 2012-2014,
Sternum, 2015, hind: 13,00 eurot
Sirje Raadik, Mängime õppides 2. Draamakasvatus lasteaias ja algklassides,
Avita, 2003, hind: 10,00 eurot
Sirje Raadik, Õpime mängides. Draamakasvatus lasteaias ja algklassides,
Avita, 2001, hind: 4,00 eurot
Lemme Haldre, Riina Kõrgesaar, Lea Metsis, Malle Roomeldi ja Anu Susi, Hüperaktiivne laps,
TÜ Kirjastus, 2003, hind: 5,00 eurot
Koolikäitumise käsiraamat. Nõuandeid ja abimaterjale käitumisprobleemidega toimetulemiseks,
El Paradiso, 2003, hind: 30,00 eurot
Nadežda Krupskaja. Koostanud N. Konstantinov ja N. Zinevitš, Valimik pedagoogilisi teoseid,
Pedagoogiline Kirjandus, 1949, hind: 12,00 eurot
Piret Kärtner, Lugemisoskuse arendamine,
TEA Kirjastus, 2001, hind: 7,00 eurot
Pedagoogika ja lastekasvatus all on 1547 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!