William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada), 2012 Äripäev

Enamik ettevõtteid ei jäta kivi kivi peale, kui on vaja kindlaks teha, mis inimeste maksevalmidust mõjutab. Miljoni dollari küsimus on: mida inimesed tegelikult tahavad? Viimase aja üks suuremaid äribestsellereid „Hindamatu“ annab sellele küsimusele otsekohese vastuse – me tahame rohkem ja odavamalt. Veedame oma elu otsides madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Arvukad psühholoogilised katsed on aga demonstreerinud, et sellest, milline hind on „madalaim“ või „kõrgeim“, ei ole meil tegelikult vähimatki ettekujutust. Humoorikas ja intrigeeriv, avabki „Hindamatu“ ukse hinnakujunduse ning meie ostuotsuste taga olevasse vastuolulisse maailma. Prada kauplused müüvad paari röögatult kallist eset selleks, et suurendada kõigi ülejäänud kaupade läbimüüki. Inimesed tavatsesid laadida muusikat alla tasuta, ent siis veenis Steve Jobs neid selle eest raha maksma. Kuidas? Küsides 99 senti loo eest. Sel hinnal oli hüpnootiline mõju: 99 sendi poe kasumimarginaal on kaks korda suurem kui Wal-Martil. Miks tekstsõnumite saatmise eest tuleb raha välja käia, ent e-kirjad on samal ajal tasuta? Miks muutuvad pakendid üha väiksemaks, et hinda „samal tasemel“ hoida? Vastus on lihtne: hinnad on kollektiivne hallutsinatsioon. Rahvusvahelises bestselleris „Hindamatu“ paljastab Poundstone väärtuse varjatud psühholoogia. Arvud, mis meie maailma pöörlema panevad, ei ole nii kindlad, muutumatud ja loogiliselt põhjendatud, kui need tunduvad olevat. Juba 1960. aastate lõpul näitasid psühholoogid oma katsetes hindade sügavat mitmetähenduslikkust. Katsetest selgus, et meil puudub loomuomane võime määrata asjade „õiglast“ hinda – me konstrueerime hinnad keskkonnast saadud alateadlike, sageli irratsionaalsete vihjete põhjal. Ei võtnud kaua aega, et turundajad selle avastuse üles korjaksid. Hinnakonsultandid annavad kaupmeestele nõu, kuidas nutika numbrimaagia abil (mõtle näiteks hindadele nagu 9,99!) veenda kliente maksma rohkem vähema eest ning läbirääkimiste koolitajad pakuvad sarnast nõu lepinguid sõlmivatele ärimeestele. Uus hinnapsühholoogia dikteerib hinnasiltide, menüüde, reklaamide, kinnisvarakuulutuste, laenupakkumiste ni

Raamatu autoriks on William Poundstone kasutatud raamatud pealkirjaga Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) on raamat kirjastuselt Äripäev aastast 2012

mille on kirjutanud William Poundstone antud 2012 aasta raamat Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) on William Poundstone oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) vanaraamat.ee raamatupood William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)",
teema: Majandus, poliitika

Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
Pealkiri: Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
Autor(id): William Poundstone

Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2012
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaspar Müürsepp
ISBN: 9789949464784
Lehekülgi: 368


Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 210x155 mm
Suurus: tavaformaadis pehmete kaantega


Sisu:
Enamik ettevõtteid ei jäta kivi kivi peale, kui on vaja kindlaks teha, mis inimeste maksevalmidust mõjutab. Miljoni dollari küsimus on: mida inimesed tegelikult tahavad? Viimase aja üks suuremaid äribestsellereid „Hindamatu“ annab sellele küsimusele otsekohese vastuse – me tahame rohkem ja odavamalt. Veedame oma elu otsides madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Arvukad psühholoogilised katsed on aga demonstreerinud, et sellest, milline hind on „madalaim“ või „kõrgeim“, ei ole meil tegelikult vähimatki ettekujutust. Humoorikas ja intrigeeriv, avabki „Hindamatu“ ukse hinnakujunduse ning meie ostuotsuste taga olevasse vastuolulisse maailma.

Prada kauplused müüvad paari röögatult kallist eset selleks, et suurendada kõigi ülejäänud kaupade läbimüüki. Inimesed tavatsesid laadida muusikat alla tasuta, ent siis veenis Steve Jobs neid selle eest raha maksma. Kuidas? Küsides 99 senti loo eest. Sel hinnal oli hüpnootiline mõju: 99 sendi poe kasumimarginaal on kaks korda suurem kui Wal-Martil. Miks tekstsõnumite saatmise eest tuleb raha välja käia, ent e-kirjad on samal ajal tasuta? Miks muutuvad pakendid üha väiksemaks, et hinda „samal tasemel“ hoida? Vastus on lihtne: hinnad on kollektiivne hallutsinatsioon.

Rahvusvahelises bestselleris „Hindamatu“ paljastab Poundstone väärtuse varjatud psühholoogia. Arvud, mis meie maailma pöörlema panevad, ei ole nii kindlad, muutumatud ja loogiliselt põhjendatud, kui need tunduvad olevat. Juba 1960. aastate lõpul näitasid psühholoogid oma katsetes hindade sügavat mitmetähenduslikkust. Katsetest selgus, et meil puudub loomuomane võime määrata asjade „õiglast“ hinda – me konstrueerime hinnad keskkonnast saadud alateadlike, sageli irratsionaalsete vihjete põhjal.

Ei võtnud kaua aega, et turundajad selle avastuse üles korjaksid. Hinnakonsultandid annavad kaupmeestele nõu, kuidas nutika numbrimaagia abil (mõtle näiteks hindadele nagu 9,99!) veenda kliente maksma rohkem vähema eest ning läbirääkimiste koolitajad pakuvad sarnast nõu lepinguid sõlmivatele ärimeestele. Uus hinnapsühholoogia dikteerib hinnasiltide, menüüde, reklaamide, kinnisvarakuulutuste, laenupakkumiste ning sooduskampaaniate disaini. Hinnad on kõigist suurimad mõjutajad üldse. „Hindamatu“ on asendamatu igaühele, kes ei soovi „maksta õhu eest“ ning kel tuleb tegemist teha läbirääkimistega.

Hind: 28,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus, Külim, 2006, hind: 12,00 eurot
Raoul Üksvärav, Organisatsioon ja üksikisik, TEA Kirjastus, 2010, hind: 15,00 eurot
Ruth Alas, Kriisijuhtimine: kriis kui võimalus, Külim, 2007, hind: 6,00 eurot
Elada rahus ja sõpruses! NSVL Ministrite Nõukogu esimehe N. S. Hruštšovi viibimine Ameerika Ühendriikides 15.-27. septembril 1959, Eesti Riiklik Kirjastus, 1959, hind: 6,00 eurot
Philip Kotler, Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni. 80 mõistet, mida iga juht peaks teadma, Eesti Ekspressi Kirjastus, 2003, hind: 11,50 eurot
Ruth Alas, Ruth Oltjer, Ruth Sepper, Juhtida avalikus või erasektoris?, Äripäeva Kirjastus, 2006, hind: 8,00 eurot
Merike Lees, Kuidas kirjutada tekste?, Äripäev, 2005, hind: 11,50 eurot
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus, Olion, 1997, hind: 9,00 eurot
C. Northcote Parkinson, Parkinsoni seadus, Kupar, 1994, hind: 4,00 eurot
Itay Talgam, Ignorant Maestro: How Great Leaders Inspire Unpredictable Brilliance, Portfolio Penguin, 2015, hind: 13,00 eurot
Ü. Kaasik, Matemaatiline planeerimine, Valgus, 1967, hind: 6,00 eurot
Ruth Alas, Strateegiline juhtimine, Külim, 2005, hind: 8,00 eurot
Koostanud: Feliks Eerma, Eesti Tarbijate Kooperatsioon IX viisaastakul, Valgus, 1974, hind: 9,00 eurot
Karin-Liis Haljaste, Aado Keskpaik, Rivo Noorkõiv, Andrus Pirso, Veiko Sepp; EV Siseministeerium, konsultatsiooni- ja koolituskeskus, Arengukaval põhinev kohaliku omavalitsuse arendustegevus. Arengukava kui Euroopa Liidu struktuuritoetuste aruka kasutamise eeldus, Geomedia, 2007, hind: 8,00 eurot
Koostanud Anneli Liivamägi, Jaana Pedras, Riina Varts, PARE personalijuhtimise käsiraamat, Pegasus, 2007, hind: 15,00 eurot
P. M. Senge, A. Kleiner, C. Roberts, R. B. Ross, B. J. Smith, Viie distsipliini käsiraamat, Fontes, 2003, hind: 19,00 eurot
T. Harv Eker, Miljonäri mõtteviisi saladused, Million Mindset, 2016, hind: 16,00 eurot
Anti Kidron, Leidlik meel, Mondo, 2000, hind: 8,00 eurot
Zig Ziglar, Ziglari müügisaladused, Elmatar, 2000, hind: 33,00 eurot
Juhi innustavad ideed, Äripäev, 2009, hind: 13,00 eurot
John Roberts, Moodne firma. Ülesehitus, strateegia, töötajate motiveerimine, Äripäev, 2006, hind: 10,00 eurot
Alfred Stepan (Editor), Democratizing Brazil: Problems Of Transition And Consolidation, Oxford University Press, USA, 1989, hind: 8,00 eurot
Harry Beckwith, Selling the Invisible: A Field Guide to Modern Marketing, Grand Central Publishing, 2012, hind: 5,00 eurot
Erti Luik, Internetiturundaja lauaraamat, Äripäev, 2011, hind: 18,00 eurot
Evan Osnos, Ambitsioonide ajastu. Otsides jõukust, tõde ja usku uues Hiinas, Helios, 2016, hind: 20,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1607 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2020 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901