Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendileAutor(id): Malle Karjatse
Kujundaja: Maaja Kukerman
Kirjastus: Ilo
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:
ISBN: 9985571800
Lehekülgi: 96
Seisukord: kulunud kaaned, raamatukogust kustutatud eksemplar, sisu normaalses korras
Mõõdud: 135 × 215 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 052
See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!
majandus, äri
Hind:
4,50 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Anu Reiljan, Ettevõtte loomise ja tegutsemise alused. Õpik,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 8,00 eurot
Tiina Saar, Kuidas võita maailma parim töökoht,
Eesti Ekspressi Kirjastus, 2005, hind: 11,00 eurot
Juri Artamonov, Viktor Levin, Vladimir Tsvetov, Rahamaailma vägevad IV,
Eesti Raamat, 1989, hind: 4,00 eurot
Mari Meel, Sissejuhatus ärieetikasse,
Külim, 2003, hind: 13,00 eurot
Jim Collins ja Morten T. Hansen, Valik olla suurepärane. Määramatus, kaos ja õnn - miks neist hoolimata mõnel kõik õnnestub?,
Küppar & Ko, 2012, hind: 12,00 eurot
Avo Reinvald, Keskkonnaseisundi reguleerimine majandusmeetoditega,
Tartu Ülikool, 1992, hind: 4,00 eurot
Paul Luhtein, Ivo Manfred Rebane ja Hannes Walter, Eesti riiklikud teenetemärgid. The Estonian state decorations. Les decorations nationales de lEstonie,
SE & JS, 1998, hind: 25,00 eurot
Vambola Raudsepp, Finantsjuhtimise alused. Ettevõtte rahandus,
Külim, 1999, hind: 15,00 eurot
Ruth Alas, Personali juhtimine. Inimressursi juhtimine,
Külim, 1997, hind: 4,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2227 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!