McQuaili massikommunikatsiooni teooria, Denis Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! McQuaili massikommunikatsiooni teooria, Denis McQuail, Tartu Ülikooli Kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Muud õppematerjalid, millel puudub eraldi teema
Pealkiri: McQuaili massikommunikatsiooni teooria
Autor(id): Denis McQuail
Kujundaja: Tiit Hennoste, Roosmarii Kurvits


Kirjastus: Tartu Ülikooli Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Merit Karise, Helen Noormets, Kertu Saks
ISBN: 9985567722
Lehekülgi: 496

Seisukord: normaalses korras raamat

Mõõdud: 174 × 246 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmete kaantega

Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 018

Denis McQuail on Amsterdami ülikooli professor emeritus massikommunikatsiooni alal ja külalisprofessor Southamptoni ülikoolis, paljude tuntud raamatute autor, mille hulgas tuleks lisaks käesolevale eriliselt esile tõsta järgmisi: Media Performance: Mass Communication and the Public Interest (Sage 1992); Communication Models(koos Sven Windahliga, 2. trükk Longman 1993); Audience Analysis (Sage, 1997); Media Policity: Convergence, Concentration and Commerce (koos Karen Siunega, Sage 1998); McQuail`s Reader in Mass Communication Theory (Sage 2002); Key Concepts in Communication (Sage 2003). 2003. a. sügiseks on välja kuulutatud veel järgmiste raamatute ilmumine: Introduction: The Euromedia Handbook (toimetaja koos Mary Kelly ja Gianpietro Mazzoleniga, 3. trükk, Sage); Media Accountability and Freedom of Publication (Oxford University Press). McQuaili raamatuid on tõlgitud paljudesse keeltesse ja neid kasutatakse õppevahendina üle kogu maailma. Kevadel 1998 pidas Denis McQuail loenguid auditooriumi uurimise alal ka Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakonnas. Käesoleva raamatu 1. trükk ilmus 1983, 2. trükk 1987, 3. trükk 1994 ja 4. trükk 2000. Iga kord olnud tegemist täielikult läbi kirjutatud ja tugevasti täiendatud versiooniga. 1. trükist alates on see terviklik ja kõikehõlmav ülevaade kogu meedia valdkonnast olnud üks maailma kõige sagedamini kasutatud õppevahendeid massikommunikatsiooni sissejuhatavatel kursustel.

Originaali pealkiri: McQuail's mass communication theory

Märksõnad:
kommunikatsiooniteooria
meedia
massikommunikatsioon
kõrgkooliõpikud

Hind: 25,00 EUR
McQuaili massikommunikatsiooni teooria, Denis McQuail, Tartu Ülikooli Kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
McQuaili massikommunikatsiooni teooria, Denis McQuail, Tartu Ülikooli Kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
McQuaili massikommunikatsiooni teooria, Denis McQuail, Tartu Ülikooli Kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
McQuaili massikommunikatsiooni teooria, Denis McQuail, Tartu Ülikooli Kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
McQuaili massikommunikatsiooni teooria, Denis McQuail, Tartu Ülikooli Kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 35 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Üheskoos lugejatega
Kataloogi täiendamisel oleme eelkõige lähtunud  huvipakkuvatest väljaannetest. Võimalik on raamatuid osta veebilehe kaudu ja plaan on pakkuda edaspidi veelgi lisaks võõrkeelset kirjandust.

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 


www.vanaraamat.ee © 2020 Biblio OÜ » Kasutatud raamatud