Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Ole meie külaline. Klienditeeninduse täiuslikustamise kunstAutor(id): Disney Instituut
Kujundaja: Mari Kaljuste
Kirjastus: Varrak
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Klaire Kolmann
ISBN: 9985307542
Lehekülgi: 180
Sari: Rahvusvaheline bestseller
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 135 × 207 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Viimase 15 aasta jooksul on Disney Instituut õpetanud tuhandeid inimesi 35 riigist ja enam kui 40 eri valdkonnast, kuidas saavutada ja hoida ülimat klienditeeninduse taset, toetudes maailmakuulsa Disneylandi kogemustele. Disney eristuv teenindus ja selle tausta tundmine on inspireerinud juhte lisaks teenindusele ka oma äri värske pilguga nägema.
«Ole meie külaline» näitab, kuidas juhtida protsesse nii, et sellest tekiks igapäevane maagiliselt võluv teenindus. Raamatus on kokku võetud Disney 75 aasta legendaarne teeninduskogemus ning lisatud ka teiste valdkondade omi, kus on rakendatud samu põhimõtteid. Pärast Disney süsteemi tundmaõppimist saadakse kiiresti aru, et lõbustuspargil on paljude ettevõtetega enam ühist, kui esmapilgul paistab.
Raamatule, kus näidatakse, kuidas panna igal aastal miljonid inimesed kulutama miljoneid dollareid, on ette heidetud ainult seda, et selle väljaandmisega on oodatud liiga kaua.
Originaali pealkiri Be our quest. Perfecting the art of customer service. Eesti keeles
Märksõnad:
kliendisuhted
klienditeenindus
organisatsiooniarendus
ärijuhtimine
Walt Disney Company
klienditeenindus
kliendisuhted
ärijuhtimine
Ameerika Ühendriigid
Sari: Rahvusvaheline bestseller
Hind:
13,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Tiina Saar, Kuidas võita maailma parim töökoht,
Eesti Ekspressi Kirjastus, 2005, hind: 11,00 eurot
Juri Artamonov, Viktor Levin, Vladimir Tsvetov, Rahamaailma vägevad IV,
Eesti Raamat, 1989, hind: 4,00 eurot
Mari Meel, Sissejuhatus ärieetikasse,
Külim, 2003, hind: 13,00 eurot
Jim Collins ja Morten T. Hansen, Valik olla suurepärane. Määramatus, kaos ja õnn - miks neist hoolimata mõnel kõik õnnestub?,
Küppar & Ko, 2012, hind: 12,00 eurot
Avo Reinvald, Keskkonnaseisundi reguleerimine majandusmeetoditega,
Tartu Ülikool, 1992, hind: 4,00 eurot
Paul Luhtein, Ivo Manfred Rebane ja Hannes Walter, Eesti riiklikud teenetemärgid. The Estonian state decorations. Les decorations nationales de lEstonie,
SE & JS, 1998, hind: 25,00 eurot
Vambola Raudsepp, Finantsjuhtimise alused. Ettevõtte rahandus,
Külim, 1999, hind: 15,00 eurot
Ruth Alas, Personali juhtimine. Inimressursi juhtimine,
Külim, 1997, hind: 4,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Erik Linnaks, Ettevõtte raamatupidamine,
Külim, 1994, hind: 4,50 eurot
Majandus, poliitika all on 2227 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!