Jamie O. Harris, Tagasiside andmine, 2010 Äripäev

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.023 Organisatsioonides, kus antakse tihti avatud tagasisidet, nii positiivset kui ka konstruktiivset, tunnevad töötajad end väärtuslikumana. Organisatsioonides, kus tagasisidet ei anta või on see ainult kriitiline, on töötajad tihti kahtlustavad, hoiavad oma ideed endale, ei panusta töösse kogu energiat ja on ülemuste suhtes küünilised. Tagasiside vajadus on kõikide juhtimise, arendamise ja organisatsiooniliste väljakutsete taga. Tagasiside andmise ja vastuvõtmise oskuste täiustamine ja enda avamine tagasiside vastuvõtmiseks on juhtide edu tähtsamaid tegureid. Ometi peetakse tagasiside andmist sageli raskeks ning seda välditakse või lükatakse edasi, kuni võimalus tagasisidet anda teiste sündmuste keerisesse kaob. Nii nagu paljude inimestevaheliste suhete puhul, on ka tagasiside andmist ja saamist puudutavad probleemid põhjustatud enamasti teadmiste, oskuste ja kogemuste puudumisest. Märksõnad organisatsioonid personalijuhtimine tagasiside töötajad käsiraamatud nõuanded Sari: Taskumentor

Raamatu autoriks on Jamie O. Harris kasutatud raamatud pealkirjaga Tagasiside andmine on raamat kirjastuselt Äripäev aastast 2010

mille on kirjutanud Jamie O. Harris antud 2010 aasta raamat Tagasiside andmine on Jamie O. Harris oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Jamie O. Harris, Tagasiside andmine vanaraamat.ee raamatupood Jamie O. Harris, Tagasiside andmine
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Tagasiside andmine",
teema: Majandus, poliitika

Tagasiside andmine
Pealkiri: Tagasiside andmine
Autor(id): Jamie O. Harris
Kujundaja: Maire Pukk

Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2010
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Ülle Jälle
ISBN: 9789949434794
Lehekülgi: 85
Sari: Taskumentor


Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 122 × 173 mm
Suurus: taskuformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.023

Organisatsioonides, kus antakse tihti avatud tagasisidet, nii positiivset kui ka konstruktiivset, tunnevad töötajad end väärtuslikumana. Organisatsioonides, kus tagasisidet ei anta või on see ainult kriitiline, on töötajad tihti kahtlustavad, hoiavad oma ideed endale, ei panusta töösse kogu energiat ja on ülemuste suhtes küünilised.

Tagasiside vajadus on kõikide juhtimise, arendamise ja organisatsiooniliste väljakutsete taga. Tagasiside andmise ja vastuvõtmise oskuste täiustamine ja enda avamine tagasiside vastuvõtmiseks on juhtide edu tähtsamaid tegureid.

Ometi peetakse tagasiside andmist sageli raskeks ning seda välditakse või lükatakse edasi, kuni võimalus tagasisidet anda teiste sündmuste keerisesse kaob. Nii nagu paljude inimestevaheliste suhete puhul, on ka tagasiside andmist ja saamist puudutavad probleemid põhjustatud enamasti teadmiste, oskuste ja kogemuste puudumisest.


Märksõnad
organisatsioonid
personalijuhtimine
tagasiside
töötajad
käsiraamatud
nõuanded

Sari: Taskumentor

Hind: 7,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

toimetaja Tiit Reinart, Võlamülkad. Kuidas oma raha kätte saada, Äripäeva Kirjastus, 2003, hind: 6,00 eurot
Garri Raagmaa, Erik Terk, Ettevõtluse võimalused maakondades, Äripäev, 2004, hind: 4,00 eurot
Toimetanud Tanel Raig, Jaekaubanduse 1870 võtmeisikut 2002, Äripäev, 2002, hind: 20,00 eurot
Raivo Palmaru, Meedia võim ja demokraatia: Eesti kogemus. Valimiskommunikatsiooni ja ajakirjanike rollikäsituse empiiriline uuring, Akadeemia Nord, 2001, hind: 8,00 eurot
Kyle Macdonald, Üks punane kirjaklamber. Kuidas tillukesest kirjatarbest sai alguse suur seiklus, Tammerraamat, 2009, hind: 12,50 eurot
Marianne Mikko, Suured silmad ja teisi tekste, 2007, hind: 4,00 eurot
Sinustki võib saada investeerija, Valgus, 1993, hind: 3,50 eurot
Ametikõnelused. Edukas ettevõtlus, Varrak, 1995, hind: 8,00 eurot
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast, Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
Adam Lashinsky, Õuna südames. Kuidas USA imetletuim - ja kinniseim - ettevõte tegelikult toimib, Tänapäev, 2012, hind: 15,50 eurot
Tiina Jõgeda, Kapital. Tartu Ülikooli majandusteaduskond : arengulood, Tänapäev, Alfred-Seif, 2004, hind: 10,00 eurot
Robert Schuman, Euroopa nimel_, Varrak, 2003, hind: 5,11 eurot
A. Lukjanov, Oma äri alustamine. Praktiline kursus, Eesti-Ameerika Ärikolledž, 2002, hind: 7,00 eurot
Joel Hyatt, Peter Leyden ja Peter Schwartz, Suur buum. Visioonid saabuvaks külluseajastuks, Fontes, 2000, hind: 14,00 eurot
Anti Kidron, Leidlik meel, Mondo, 2000, hind: 5,00 eurot
Aldo Kaljurand, Ants Mailend, Helmut Pikmets, Leonid Tolstov, Paul Varul, Äriühingu juhtorganid, Äripäev, 2005, hind: 15,00 eurot
Erki Kergandberg, Piret Blankin, Margo Lemetti, Avaliku ja erasektori partnerlus, Äripäev, 2007, hind: 9,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk, Fontes, 1999, hind: 22,00 eurot
Olavi Kärsna, Juhatuse liikme vastutus ja õigused + CD, Agitaator, 2007, hind: 14,00 eurot
Sabine Asgodom, Hermann Scherer, Ja nüüd tulen mina!, Ilo, 2003, hind: 8,00 eurot
Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Fontese Kirjastus, 2000, hind: 7,00 eurot
Raphaël Glucksmann ja Mihheil Saakašvili, Teemaks on vabadus, Tänapäev, 2009, hind: 11,50 eurot
Tiina Viin, Hotelli vastuvõtt, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2005, hind: 13,00 eurot
Stephanie Winston, Tipptasemel juht. 101 võimalust aja, inimeste ja dokumentide juhtimiseks, TEA Kirjastus, 1997, hind: 4,50 eurot
Terri Morrison, Wayne A. Conaway, George A. Borden, Maailma äri ja kultuuri käsiraamat 3, TEA Kirjastus, 2002, hind: 9,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1528 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901