Jamie O. Harris, Tagasiside andmine, 2010 Äripäev

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.023 Organisatsioonides, kus antakse tihti avatud tagasisidet, nii positiivset kui ka konstruktiivset, tunnevad töötajad end väärtuslikumana. Organisatsioonides, kus tagasisidet ei anta või on see ainult kriitiline, on töötajad tihti kahtlustavad, hoiavad oma ideed endale, ei panusta töösse kogu energiat ja on ülemuste suhtes küünilised. Tagasiside vajadus on kõikide juhtimise, arendamise ja organisatsiooniliste väljakutsete taga. Tagasiside andmise ja vastuvõtmise oskuste täiustamine ja enda avamine tagasiside vastuvõtmiseks on juhtide edu tähtsamaid tegureid. Ometi peetakse tagasiside andmist sageli raskeks ning seda välditakse või lükatakse edasi, kuni võimalus tagasisidet anda teiste sündmuste keerisesse kaob. Nii nagu paljude inimestevaheliste suhete puhul, on ka tagasiside andmist ja saamist puudutavad probleemid põhjustatud enamasti teadmiste, oskuste ja kogemuste puudumisest. Märksõnad organisatsioonid personalijuhtimine tagasiside töötajad käsiraamatud nõuanded Sari: Taskumentor

Raamatu autoriks on Jamie O. Harris kasutatud raamatud pealkirjaga Tagasiside andmine on raamat kirjastuselt Äripäev aastast 2010

mille on kirjutanud Jamie O. Harris antud 2010 aasta raamat Tagasiside andmine on Jamie O. Harris oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Jamie O. Harris, Tagasiside andmine vanaraamat.ee raamatupood Jamie O. Harris, Tagasiside andmine
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Tagasiside andmine",
teema: Majandus, poliitika

Tagasiside andmine
Pealkiri: Tagasiside andmine
Autor(id): Jamie O. Harris
Kujundaja: Maire Pukk

Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2010
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Ülle Jälle
ISBN: 9789949434794
Lehekülgi: 85
Sari: Taskumentor


Seisukord: esikaanel murdejälg, muidu korralik raamat
Mõõdud: 122 × 173 mm
Suurus: taskuformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.023

Organisatsioonides, kus antakse tihti avatud tagasisidet, nii positiivset kui ka konstruktiivset, tunnevad töötajad end väärtuslikumana. Organisatsioonides, kus tagasisidet ei anta või on see ainult kriitiline, on töötajad tihti kahtlustavad, hoiavad oma ideed endale, ei panusta töösse kogu energiat ja on ülemuste suhtes küünilised.

Tagasiside vajadus on kõikide juhtimise, arendamise ja organisatsiooniliste väljakutsete taga. Tagasiside andmise ja vastuvõtmise oskuste täiustamine ja enda avamine tagasiside vastuvõtmiseks on juhtide edu tähtsamaid tegureid.

Ometi peetakse tagasiside andmist sageli raskeks ning seda välditakse või lükatakse edasi, kuni võimalus tagasisidet anda teiste sündmuste keerisesse kaob. Nii nagu paljude inimestevaheliste suhete puhul, on ka tagasiside andmist ja saamist puudutavad probleemid põhjustatud enamasti teadmiste, oskuste ja kogemuste puudumisest.


Märksõnad
organisatsioonid
personalijuhtimine
tagasiside
töötajad
käsiraamatud
nõuanded

Sari: Taskumentor

Hind: - info Hetkel on otsas
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Heinrich Ausmees, Juhtimise alused. Õppevahend, Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus, 1999, hind: 12,00 eurot
Jaak Tamberg, Inimressursside juhtimine, Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus, 2000, hind: 12,00 eurot
Joosep Saat, Marksismi-leninismi ideede levimine Eestis, Eesti Riiklik Kirjastus, 1954, hind: 2,50 eurot
Jüri Sepp, Kaubandusturundus, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 8,00 eurot
Andrew Leigh ja Michael Maynard, Täiuslik esinemine. Kõik, mida sa vajad, et see õnnestuks esimesel korral, Travon, 1998, hind: 4,00 eurot
Paul Oberschneider, Miks müüa takosid Aafrikas? 16 universaalset äristrateegiat, Ajakirjade Kirjastus, 2016, hind: 16,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing II, Külim, 1993, hind: 5,00 eurot
Olavi Kärsna, Füüsilisest isikust ettevõtja käsiraamat, Ilo, 2003, hind: 9,00 eurot
Ülo Mallene, Müük ja müügikorraldus kaupluses. Müügikorralduse käsiraamat, Koolibri, 2005, hind: 11,00 eurot
John Bessant, Keith Pavitt, Joe Tidd, Innovatsiooni juhtimine, Pegasus, 2006, hind: 24,00 eurot
Ralph George Feltham, Diplomaatia käsiraamat, Olion, 1994, hind: 6,00 eurot
Algis Perens, Teenuste marketing, Külim, 1998, hind: 4,00 eurot
Hans G. Tonndorf, Kaubanduse ja tööstuse logistika. Kulude vähendamise ja parema teenindamise strateegiad, Külim, 1998, hind: 2,50 eurot
Erik Linnaks (toimetaja), Inglise-eesti raamatupidamisterminite seletussõnastik, Külim, 1994, hind: 12,50 eurot
August Aarma ja Vello Vensel, Statistika teooria põhikursus, Külim, 2005, hind: 6,00 eurot
Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus, Külim, 2000, hind: 11,00 eurot
Koostanud Mare Randveer, Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu, Külim, 1999, hind: 8,00 eurot
Asko Miettinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus I. Ettevõtlusest, ettevõtjatest ja ettevõtluspoliitikast, Külim, 2006, hind: 8,00 eurot
Erik Linnaks, Raamatupidamise kontoplaan. Kontoplaani kasutamise juhend, Külim, 1995, hind: 5,00 eurot
Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamise alused, Külim, 1996, hind: 5,00 eurot
Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes, Külim, 1998, hind: 7,00 eurot
Eedo Kalle, Tootlikkuse kasvu juhtimine ettevõttes, Külim, 2007, hind: 6,00 eurot
Vambola Raudsepp, Finantsjuhtimine. Ettevõtte rahandus, Külim, 1995, hind: 5,00 eurot
Koostanud: Madis Peterson, Finantsanalüüs, Külim, 2000, hind: 6,00 eurot
Raoul Üksvärav, Organisatsioon ja juhtimine, Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus, 2004, hind: 15,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1306 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2018 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901