Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, 2000 Fontese Kirjastus

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 020 Internetiturunduse pioneer Seth Godin ütleb oma raamatus, et tema eesmärgiks on muuta käesoleval ajal valitsevaid turundustavasid. Kas annate talle võimaluse näidata teile tulevikku? Mees, keda «Business Week» on nimetanud «infoajastu ettevõtja musternäidiseks», tutvustab oma raamatus epohhiloovat kontseptsiooni, mis võimaldab turundusspetsialistil anda oma sõnumile selline kuju, mida tarbija on nõus tõrkumata vastu võtma. Ükskõik, kas tegemist on telereklaamiga, mis katkestab lemmiksaate või telefonireklaamiga, mis kisub meid eemale perekondliku õhtusöögi juurest - traditsiooniline turundus põhineb lootusel tõmmata tähelepanu kõrvale tegevuselt, millega me parajasti ametis oleme. Seth Godin nimetab seda liiki turundust «vahelesegamise turunduseks» ja nagu üha enam märgatakse, ei tööta see tänapäeval. Selle asemel, et riskida potentsiaalse kliendi pahandamisega, röövides tema kõige väärtuslikumat ressurssi - aega, pakub nõusoleku- ehk loaturundus välja tarbijale ahvatleva võimaluse võtta reklaam vastu vabatahtlikult. Käesolevas raamatus tutvustab internetiturunduse pioneer fundamentaalselt erinevat lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele. Jõudes välja nende inimesteni, kes on andnud märku oma soovist mingi toote kohta rohkem teada saada, võimaldab nõusolekuturundus firmadel arendada pikaajalisi suhteid klientidega, võita tarbijate usaldust ja kasvatada kaubamärgiteadlikkust, suurendades seeläbi oluliselt oma võimalusi müüa. Originaali pealkiri: Permission marketing. Turning strangers into friends, and friends into customers turundus, turundusstrateegiad, reklaamifirmad, reklaam, e-äri, müügijuhtimine, tarbijakäitumine, tarbijahuvid, turuosa, interaktiivsus Sari: New Economy Library

Raamatu autoriks on Seth Godin kasutatud raamatud pealkirjaga Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks on raamat kirjastuselt Fontese Kirjastus aastast 2000

mille on kirjutanud Seth Godin antud 2000 aasta raamat Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks on Seth Godin oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks vanaraamat.ee raamatupood Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks",
teema: Majandus, poliitika

Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
Pealkiri: Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
Autor(id): Seth Godin
Kujundaja: Arbo Tammiksaar

Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 2000
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Tambet Orrin
ISBN: 9985919491
Lehekülgi: 240
Sari: New Economy Library


Seisukord: pisut kulunud kaaned, sisu olemas ja korralik
Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 020

Internetiturunduse pioneer Seth Godin ütleb oma raamatus, et tema eesmärgiks on muuta käesoleval ajal valitsevaid turundustavasid. Kas annate talle võimaluse näidata teile tulevikku?
Mees, keda «Business Week» on nimetanud «infoajastu ettevõtja musternäidiseks», tutvustab oma raamatus epohhiloovat kontseptsiooni, mis võimaldab turundusspetsialistil anda oma sõnumile selline kuju, mida tarbija on nõus tõrkumata vastu võtma. Ükskõik, kas tegemist on telereklaamiga, mis katkestab lemmiksaate või telefonireklaamiga, mis kisub meid eemale perekondliku õhtusöögi juurest - traditsiooniline turundus põhineb lootusel tõmmata tähelepanu kõrvale tegevuselt, millega me parajasti ametis oleme. Seth Godin nimetab seda liiki turundust «vahelesegamise turunduseks» ja nagu üha enam märgatakse, ei tööta see tänapäeval. Selle asemel, et riskida potentsiaalse kliendi pahandamisega, röövides tema kõige väärtuslikumat ressurssi - aega, pakub nõusoleku- ehk loaturundus välja tarbijale ahvatleva võimaluse võtta reklaam vastu vabatahtlikult.
Käesolevas raamatus tutvustab internetiturunduse pioneer fundamentaalselt erinevat lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele. Jõudes välja nende inimesteni, kes on andnud märku oma soovist mingi toote kohta rohkem teada saada, võimaldab nõusolekuturundus firmadel arendada pikaajalisi suhteid klientidega, võita tarbijate usaldust ja kasvatada kaubamärgiteadlikkust, suurendades seeläbi oluliselt oma võimalusi müüa.

Originaali pealkiri: Permission marketing. Turning strangers into friends, and friends into customers

turundus, turundusstrateegiad, reklaamifirmad, reklaam, e-äri, müügijuhtimine, tarbijakäitumine, tarbijahuvid, turuosa, interaktiivsus

Sari: New Economy Library

Hind: 7,00 EUR
Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Fontese Kirjastus, 2000, hind: 7,00 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Peatoimetaja: Kaupo Pollisinski, Eesti Panga Bülletään 1996/ 4 (27), Eesti Pank, 1996, hind: 1,50 eurot
Euroopa Parlament; eessõna: Martin Schultz, Sahharovi auhinna laureaatide raamat 2015, Euroopa Liidu Väljaannete Talitus, 2014, hind: 10,00 eurot
Jim Dornan, Klaver mererannal. Pildid, põhimõtted ja väljavaated edukaks juhtimiseks ning täisväärtuslikuks eluks, Network Twentyone, 2016, hind: 9,00 eurot
Bill Quain; toimetaja Tiina Siimets, Teadliku tarbimise jõud 2. Kuidas luua rikkust, ostes targemalt, mitte odavamalt ja soovitades teistelegi teha sama, Network Twentyone, 2015, hind: 7,00 eurot
Nations and Nationalism. Volume 16 Part 4 October 2010, 2010, hind: 6,00 eurot
Koostanud Jaak Leimann, Peremajanduse ABC, Vastus, 2005, hind: 10,00 eurot
Ivar Soone; toimetaja Elo Odres, Kliendilojaalsuse kuldraamat. Kuidas võita ja hoida kliente, Äripäev, 2010, hind: 12,00 eurot
Zig Ziglar, Ziglari müügisaladused, Elmatar, 2000, hind: 33,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!, Sinisukk, 2005, hind: 8,50 eurot
Roger E. Allen, Puhh ja juhtimise kunst. Kus Väga Imetlusväärne Puhh ja tema sõbrad tutvuvad ühe Väga Tähtsa Asjaga, Olympia, 2000, hind: 7,00 eurot
Maaja Vadi, Organisatsioonikäitumine, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 9,00 eurot
Friedrich Engels ja Karl Marx, Valitud teosed. 1. köide, Eesti Riiklik Kirjastus, 1957, hind: 14,00 eurot
Enn Lepik, 277 majandustehingut raamatupidamises. Praktilised näited, Rafiko, 2005, hind: 22,00 eurot
David Bornstein, Kuidas muuta maailma? Sotsiaalsed ettevõtted ja uute ideede jõud, Fontes, 2005, hind: 14,00 eurot
Iwar Unt, Tulemuslikud läbirääkimised, Äripäeva Kirjastus, 2005, hind: 11,00 eurot
Erik Linnaks, Füüsilisest isikust ettevõtja raamatupidamine, Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Ralph George Feltham, Diplomaatia käsiraamat, Olion, 1994, hind: 6,00 eurot
Küllike Kaplinski ja Robert Nerman, Tallinna kommunaalmajandus 1940-2011, Tallinna Kommunaalamet, 2012, hind: 35,00 eurot
Otto Karma, Determineeritud mittelineaarsed otsustusmudelid, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999, hind: 8,00 eurot
Toimetanud Ehtel Halliste, Ilmi Luhats, Mari Reino ja Andry Ruumet, Eesti Välisministeerium 1998. Ministry of Foreign Affairs of Estonia 1998, Eesti Välisministeerium, 1999, hind: 19,00 eurot
Stephen R. Covey, Printsiipidekeskne juhtimine, Ilo, 2004, hind: 20,00 eurot
Mart Helme, Mitmekülgne konservatism. Konservatiivse maailmavaate olemusest, ajaloost ja tulevikust, Kunst, 2011, hind: 16,00 eurot
Tiiu Loog ja Nora Toots, Lets Start Business, TEA Kirjastus, 1995, hind: 4,00 eurot
Koostanud Kaja Saksakulm-Tampere, Praktiline suhtekorraldus: Eesti kogemus, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2005, hind: 11,00 eurot
Roy Strider, Punane ja must, Varrak, 2010, hind: 17,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1535 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901