Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideksAutor(id): Seth Godin
Kujundaja: Arbo Tammiksaar
Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 2000
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Tambet Orrin
ISBN: 9985919491
Lehekülgi: 240
Sari: New Economy Library
Seisukord: normaalses korras raamat
Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 020
Internetiturunduse pioneer Seth Godin ütleb oma raamatus, et tema eesmärgiks on muuta käesoleval ajal valitsevaid turundustavasid. Kas annate talle võimaluse näidata teile tulevikku?
Mees, keda «Business Week» on nimetanud «infoajastu ettevõtja musternäidiseks», tutvustab oma raamatus epohhiloovat kontseptsiooni, mis võimaldab turundusspetsialistil anda oma sõnumile selline kuju, mida tarbija on nõus tõrkumata vastu võtma. Ükskõik, kas tegemist on telereklaamiga, mis katkestab lemmiksaate või telefonireklaamiga, mis kisub meid eemale perekondliku õhtusöögi juurest - traditsiooniline turundus põhineb lootusel tõmmata tähelepanu kõrvale tegevuselt, millega me parajasti ametis oleme. Seth Godin nimetab seda liiki turundust «vahelesegamise turunduseks» ja nagu üha enam märgatakse, ei tööta see tänapäeval. Selle asemel, et riskida potentsiaalse kliendi pahandamisega, röövides tema kõige väärtuslikumat ressurssi - aega, pakub nõusoleku- ehk loaturundus välja tarbijale ahvatleva võimaluse võtta reklaam vastu vabatahtlikult.
Käesolevas raamatus tutvustab internetiturunduse pioneer fundamentaalselt erinevat lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele. Jõudes välja nende inimesteni, kes on andnud märku oma soovist mingi toote kohta rohkem teada saada, võimaldab nõusolekuturundus firmadel arendada pikaajalisi suhteid klientidega, võita tarbijate usaldust ja kasvatada kaubamärgiteadlikkust, suurendades seeläbi oluliselt oma võimalusi müüa.
Originaali pealkiri: Permission marketing. Turning strangers into friends, and friends into customers
turundus, turundusstrateegiad, reklaamifirmad, reklaam, e-äri, müügijuhtimine, tarbijakäitumine, tarbijahuvid, turuosa, interaktiivsus
Sari: New Economy Library
Hind:
10,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Koostanud Enn Nõu ja Mart Orav, Tõotan ustavaks jääda.... Eesti Vabariigi Valitsus 1940-1992,
Eesti Kirjanduse Selts, 2004, hind: 18,00 eurot
Valdur Mikita, Kirsiõieturundus,
Fontes, 2004, hind: 10,00 eurot
Koostanud Madis Peterson, Suhtekorraldus,
Külim, 1998, hind: 4,00 eurot
Andres Arrak, Raul Eamets, Urmas Varblane, Viktor Trasberg, Rahvamajandus II (Makrotasand),
OÜ Eric, 1996, hind: 4,00 eurot
Uno Mereste, Kompleksanalüüs ja efektiivsus. Tootmise majandusliku tõhususe maatriksmodelleerimisel põhinev kompleksanalüüs automatiseeritud andmetöötlussüsteemis,
Valgus, 1984, hind: 9,00 eurot
Jaana Liigand, Ettevõtte riskid- äratundmine ja maandamine,
Äripäev, 2005, hind: 10,00 eurot
Olev Raju, Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikroökonoomika õpik,
1996, hind: 5,00 eurot
Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Anu Reiljan, Ettevõttemajandus. Õpik,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 8,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2444 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!