Nõusolekuturundus Kuidas muuta võõraid Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat. ee
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
Autor(id): Seth Godin
Kujundaja: Arbo Tammiksaar


Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 2000
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Tambet Orrin
ISBN: 9985919491
Lehekülgi: 240
Sari: New Economy Library

Seisukord: pisut kulunud kaaned, sisu olemas ja korralik

Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega

Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 020

Internetiturunduse pioneer Seth Godin ütleb oma raamatus, et tema eesmärgiks on muuta käesoleval ajal valitsevaid turundustavasid. Kas annate talle võimaluse näidata teile tulevikku?
Mees, keda «Business Week» on nimetanud «infoajastu ettevõtja musternäidiseks», tutvustab oma raamatus epohhiloovat kontseptsiooni, mis võimaldab turundusspetsialistil anda oma sõnumile selline kuju, mida tarbija on nõus tõrkumata vastu võtma. Ükskõik, kas tegemist on telereklaamiga, mis katkestab lemmiksaate või telefonireklaamiga, mis kisub meid eemale perekondliku õhtusöögi juurest - traditsiooniline turundus põhineb lootusel tõmmata tähelepanu kõrvale tegevuselt, millega me parajasti ametis oleme. Seth Godin nimetab seda liiki turundust «vahelesegamise turunduseks» ja nagu üha enam märgatakse, ei tööta see tänapäeval. Selle asemel, et riskida potentsiaalse kliendi pahandamisega, röövides tema kõige väärtuslikumat ressurssi - aega, pakub nõusoleku- ehk loaturundus välja tarbijale ahvatleva võimaluse võtta reklaam vastu vabatahtlikult.
Käesolevas raamatus tutvustab internetiturunduse pioneer fundamentaalselt erinevat lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele. Jõudes välja nende inimesteni, kes on andnud märku oma soovist mingi toote kohta rohkem teada saada, võimaldab nõusolekuturundus firmadel arendada pikaajalisi suhteid klientidega, võita tarbijate usaldust ja kasvatada kaubamärgiteadlikkust, suurendades seeläbi oluliselt oma võimalusi müüa.

Originaali pealkiri: Permission marketing. Turning strangers into friends, and friends into customers

turundus, turundusstrateegiad, reklaamifirmad, reklaam, e-äri, müügijuhtimine, tarbijakäitumine, tarbijahuvid, turuosa, interaktiivsus

Sari: New Economy Library

Hind: 7,00 EUR
Otsing autori järgi:

Seth Godin, Lilla lehm,
Väike Vanker, 2006, hind: 12,00 eurot

Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks,
Fontese Kirjastus, 2000, hind: 7,00 eurot

Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Anthony Giddens, Kolmas tee. Sotsiaaldemokraatia uuestisünd,
Mõõdukad, 1999, hind: 6,00 eurot

R. Rammus, Austraalia. Okeaania,
Eesti Raamat, 1982, hind: 4,00 eurot

Koostanud: Raivo Rammus, Muutuv maailm. Aafrika,
Eesti Raamat, 1979, hind: 5,00 eurot

Koostanud Tiit Made, Ladina-Ameerika [temaatiline kogumik],
Eesti Raamat, 1981, hind: 5,00 eurot

James A. Belasco, Ralph C. Stayer, Piisoni lend,
Goldratt Baltic Network, 2000, hind: 15,00 eurot

Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 9,00 eurot

Merike Lees, Kuidas kirjutada tekste?,
Äripäev, 2005, hind: 11,50 eurot

Jack Mitchell, Kallista oma kliente. Tõendatud viis, mille abil muuta müük isiklikumaks ja saavutada üllatavaid tulemusi,
Varrak, 2004, hind: 13,00 eurot

Disney Instituut, Ole meie külaline. Klienditeeninduse täiuslikustamise kunst,
Varrak, 2003, hind: 10,00 eurot

Koostanud Tiit Made, Aasia (temaatiline kogumik),
Eesti Raamat, 1982, hind: 5,00 eurot



Majandus, poliitika all on 1650 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 35 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Üheskoos lugejatega
Kataloogi täiendamisel oleme eelkõige lähtunud  huvipakkuvatest väljaannetest. Võimalik on raamatuid osta veebilehe kaudu ja plaan on pakkuda edaspidi veelgi lisaks võõrkeelset kirjandust.

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 


www.vanaraamat.ee © 2020 Biblio OÜ » Kasutatud raamatud