Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideksAutor(id): Seth Godin
Kujundaja: Arbo Tammiksaar
Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 2000
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Tambet Orrin
ISBN: 9985919491
Lehekülgi: 240
Sari: New Economy Library
Seisukord: pisut kulunud kaaned, sisu olemas ja korralik
Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 020
Internetiturunduse pioneer Seth Godin ütleb oma raamatus, et tema eesmärgiks on muuta käesoleval ajal valitsevaid turundustavasid. Kas annate talle võimaluse näidata teile tulevikku?
Mees, keda «Business Week» on nimetanud «infoajastu ettevõtja musternäidiseks», tutvustab oma raamatus epohhiloovat kontseptsiooni, mis võimaldab turundusspetsialistil anda oma sõnumile selline kuju, mida tarbija on nõus tõrkumata vastu võtma. Ükskõik, kas tegemist on telereklaamiga, mis katkestab lemmiksaate või telefonireklaamiga, mis kisub meid eemale perekondliku õhtusöögi juurest - traditsiooniline turundus põhineb lootusel tõmmata tähelepanu kõrvale tegevuselt, millega me parajasti ametis oleme. Seth Godin nimetab seda liiki turundust «vahelesegamise turunduseks» ja nagu üha enam märgatakse, ei tööta see tänapäeval. Selle asemel, et riskida potentsiaalse kliendi pahandamisega, röövides tema kõige väärtuslikumat ressurssi - aega, pakub nõusoleku- ehk loaturundus välja tarbijale ahvatleva võimaluse võtta reklaam vastu vabatahtlikult.
Käesolevas raamatus tutvustab internetiturunduse pioneer fundamentaalselt erinevat lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele. Jõudes välja nende inimesteni, kes on andnud märku oma soovist mingi toote kohta rohkem teada saada, võimaldab nõusolekuturundus firmadel arendada pikaajalisi suhteid klientidega, võita tarbijate usaldust ja kasvatada kaubamärgiteadlikkust, suurendades seeläbi oluliselt oma võimalusi müüa.
Originaali pealkiri: Permission marketing. Turning strangers into friends, and friends into customers
turundus, turundusstrateegiad, reklaamifirmad, reklaam, e-äri, müügijuhtimine, tarbijakäitumine, tarbijahuvid, turuosa, interaktiivsus
Sari: New Economy Library
Hind:
7,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot
koostajad Mart Helme, Heiki Raudla, Teet Korsten ; toimetaja Anne Taklaja, Tunne Kelam. Eesti eest Euroopas,
Civitas, 2009, hind: 14,00 eurot
Uno Mereste (koostaja), Majandusteaduse ABC. Majandusleksikon kõigile,
Eesti Raamat, 1985, hind: 9,00 eurot
Donald J. Trump, Kuidas saada rikkaks,
Pegasus, 2006, hind: 14,50 eurot
Martin McCauley, Afganistan ja Kesk-Aasia. Nüüdisajalugu,
Olion, 2003, hind: 11,00 eurot
Kristel Jalak, Müügiprotsessi seitse astet. Professionaalse müügi käsiraamat,
Elmatar, 1998, hind: 9,00 eurot
Charles Handy, Elevant ja kirp. Tagasivaade tulevikku,
Fontes, 2002, hind: 5,00 eurot
Karl Marx, Kapital III. Poliitilise ökonoomia kriitika. I ja II jagu, III raamat: Kapitalistliku tootmise koguprotsess,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1962, hind: 15,00 eurot
Aivar Hundimägi, Et valvekoer ei hammustaks. Kuidas suhelda meediaga?,
Äripäeva Kirjastus, 2004, hind: 10,00 eurot
Martin Yate, Löö nad pahviks!...ja töökoht on sinu,
Tea, 1999, hind: 10,00 eurot
Majandus, poliitika all on 1706 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!