Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Ziglari müügisaladusedAutor(id): Zig Ziglar
Kujundaja: Peeter Paasmäe
Kirjastus: Elmatar
Linn: Tartu
Aasta: 2000
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Marek Laane
ISBN: 998592486X
Lehekülgi: 360
Seisukord: kaaned pisut kulunud, leheservad natuke määrdunud, üldiselt korralik raamat
Mõõdud: 136 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Zig Ziglar on rahvusvaheliselt tuntud eriteadlane tipptasemel müügi alal. Enam kui kolmkümmend kuus aastat on ta ise osalenud paljudes müügisituatsioonides: müünud kaupu, tooteid, teenuseid ja tööpakkumisi. Kõik need aastad on ta märkinud üles oma suurte õpetajate mõtteid, lõiganud välja müügi kohta käivaid artikleid ning jälginud müügiagentide tööd. "Müügisaladused" on kirjutatud selleks, et aidata teil võita tarbija poolehoidu ja panna teda tundma, et ta on kindlates kätes.
Märksõnad:
kaubanduspsühholoogia
müümine
turustus
müügijuhtimine
müügijuhid
kaubaagendid
Hind:
25,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Peter Clayton, Kehakeel töökeskkonnas. Tõlgenda signaale ja reageeri õigesti.,
Koolibri, 2004, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
Ülo Kaasik, Lembit Kivistik, Operatsioonianalüüs,
Valgus, 1982, hind: 8,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika õpik,
Tea, 1998, hind: 8,00 eurot
Dave Ulrich, Wendy Ulrich, Miks me teeme tööd? Kuidas mõtestatud tegevus aitab õnnestuda,
Küppar & Ko, 2010, hind: 15,00 eurot
Vandana Allman, Kenneth A. Tucker, Animaalse Agraartööstuse Aktsiaselts ehk AS Loomad. Ärijutt 21. sajandiks,
Pegasus, 2005, hind: 5,00 eurot
Karl Marx, Kapital I. Poliitilise ökonoomia kriitika. I raamat: Kapitali tootmise protsess,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1953, hind: 21,00 eurot
Kaido Einama, Kodukontor. Töötan seal, kus tahan,
Äripäev, 2002, hind: 3,00 eurot
Toimetaja Villu Zirnask, Väärtpaberite teejuht,
Eesti Päevaleht, 2008, hind: 8,00 eurot
Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände,
Fontese Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2335 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!